Uplatnění benefitů
Benefit plus
Benefit plus
Zážitky můžete platit i kartou Benefit Plus (Benefit Management). Tuto volbu můžete vybrat přímo v košíku při posledním kroku vaší objednávky, kde proběhně přesměrování na online platební bránu Benefit Plus.
Pozor, nákup veškerých Pobytových poukazů a také všech Hodnotových poukazů přes kartu Benefit Plus se automaticky považuje za nákup z tzv. skupiny benefitů "Příspěvek na cestování a rekreaci". Proto se takový nákup započítává do zákonného ročního limitu 20 tisíc na rok. V rámci jedné objednávky je proto vždy nutné objednávat pobytové/hodnotové poukazy zvlášť od ostatních zážitkových poukazů (např. nelze objednat poukaz na pobyt dohromady s poukazem na tandemový seskok - tyto zážitky je nutné zakoupit každý samostatně v rozdílných objednávkách).
Zážitky zakoupené kartou Benefit Plus (Benefit Management) nelze dále měnit za jiné.
Pokud v programu Benefit Plus nemáte dostatek kreditu, kontaktujte zákaznickou podporu Benefit Plus, kde vám s dokoupením kreditu do programu poradí. Zákaznickou podporu Benefit Plus kontaktujte i v případě, že máte pouze virtuální účet a nemáte k němu kartu.
Často se nás ptáte
1) Jak vytvořím rezervaci?
Připravte si číslo poukazu, které vyplníte na této stránce: https://mujpoukaz.firmanazazitky.cz/.
a) Zážitek zarezervujte přes rezervační kalendář U některých zážitků si můžete rovnou prohlédnout volné termíny. Jeden z nich si vyberete, vyplníte svoje kontaktní údaje a formulář odešlete. Tím vytvoříte závaznou rezervaci a její shrnutí dostanete následně do e-mailu.
b) Poptejte termín zážitku přes provozovatele U většiny poukazů si můžete vybrat, jestli si přejete poslat poptávku termínů přímo provozovateli zážitku nebo poptat termín přes Allegrii. Pokud si zvolíte rezervaci přes provozovatele zážitku, zadáte svůj preferovaný termín zážitku, doplníte své kontaktní údaje a formulář odešlete.
Provozovatel obdrží vaši poptávku termínu a bude vás kontaktovat, zda je vámi vybraný termín k dispozici, případně navrhne termíny jiné. Jakmile termín vyberete, provozovatel zážitku nás kontaktuje s vybraným datumem i časem vaší rezervace. Poté Vám zašleme potvrzení rezervace do e-mailu.
c) Poptejte termín přes Allegrii Pokud preferuje rezervaci termínu přes Allegrii (u některých zážitků ani jiná možnost není), zadejte preferovaný termín zážitku, své kontaktní údaje a vyplněný formulář odešlete. My následně u provozovatele zážitku prověříme dostupnost termínů a spojíme se s vámi pro potvrzení rezervace a ujasnění detailů. Na základě toho pošleme potvrzení o rezervaci na e-mail.
2) Jak mohu využít univerzální poukaz?
Připravte si číslo univerzálního poukazu a vyplňte ho do kolonky "Využití hodnotového poukazu" na této stránce: https://mujpoukaz.firmanazazitky.cz/.
Následně vyplníte své kontaktní údaje, automaticky se vám vytvoří registrace, na kterou se připíše kredit z hodnotového poukazu. Poté si vyberte zážitek a vložte ho do košíku.
Při vybírání způsobu platby zvolte možnost "kredit na účtu", ze kterého se částka následně strhne. Pokud vám nějaký kredit zbyde, můžete ho v rámci platnosti kreditu stejným způsobem dočerpat na další zážitek z naší nabídky.
Pokud vám nebude výše kreditu stačit, náš systém vypočte rozdíl v ceně a nabídne vám způsob úhrady doplatku (převodem nebo kartou online). Po dokončení objednávky vám zážitek pošleme e-mailem nebo v dárkovém balení na vaši adresu.
3) Mohu zážitek vyměnit?
Pokud byl zážitek koupen spolu se službu výměny zážitku, zadejte číslo poukazu na této stránce: https://mujpoukaz.firmanazazitky.cz/, kde si zážitek sami vyměníte.
Tato výhoda nemůže být dokoupena později a nelze ji pořídit ani k objednávkám, které jsou uhrazeny pomocí benefitních programů (např. Sodexo passy či poukázkami Edenred).
4) Za jak dlouho mi přijde poukaz?
Záleží na zvoleném způsobu dopravy.
E-mailem – okamžité doručení
Poštou doporučeně – obvykle během 2 dnů
Poštou Balík do ruky – do druhého dne
Vyzvednutí v Balíkovně – do druhého dne
Osobní vyzvednutí na naší centrále v Praze - ten samý den
Liftago po Praze - do 120 minut
Messenger po Praze – ten samý den
PPL – do druhého dne
5) Jak mohu využít benefitní poukazy?
Postupy uplatnění benefitních poukázek se mezi sebou liší. Není-li uvedeno jinak, platby přes benefitní programy lze kombinovat pouze s penězi. Nelze je kombinovat mezi sebou navzájem, s passy a dalšími poukázkami třetích stran, ani se slevami či promokódy. U vybraných programů je nutné hradit objednávku benefitním programem v plné výši. Dále nelze benefitní programy využít při čerpání a dokupu kreditu Allegria. Poukazy hrazené benefitním programem nelze vrátit, ani vyměnit za jiné zážitky a poukazy.
Platbu Benefity Plus zvolíte přímo v košíku při posledním kroku vaší objednávky, kde proběhne přesměrování na online platební bránu Benefit Plus.
Platit lze pomocí benefitního programu Benefity.cz, kdy při dokončování objednávky v košíku zvolte způsob platby "Benefity, a.s. - online brána". Systém vás následně vyzve k vyplnění čísla vaší Benefitní karty a příslušného PINu. Pokud na vaší Benefitní kartě nemáte dostatek kreditu, kontaktujte prosím telefonicky naši zákaznickou linku s připraveným číslem karty a PINem. S uhrazením části ceny vám pomůžeme a na zbytek ceny vám vystavíme fakturu, kterou uhradíte převodem.
Vaši objednávku můžete uhradit prostřednictvím cafeterie Sodexo, ke které máte Flexi Pass kartu založenou. V košíku zvolte způsob platby Sodexo Benefity. Na konci objednávky budete přesměrování do cafeterie, kde se k vašemu Sodexo účtu přihlásíte a platbu potvrdíte.
Platba pomocí Edenred cafeterie a Edenred Benefits Card zvolíte v posledním kroku vaší objednávky a budete přesměrováni na jejich platební bránu. K uskutečnění objednávky je nutné mít u daného programu dostatek kreditu.
UP Čr poukázky, Edenred poukázky nebo tištěné Sodexo passy nám společně s vyplněným formulářem (formulář stáhněte ZDE) zašlete poštou jako cenné psaní nebo je doručte osobně na naší centrálu na adrese Bělehradská 299/132, Praha 2. Vámi vyplněný formulář dále zpracujeme a ozveme se. V případě nedostatku kreditu na vaší FlexiPass/MultiPass kartě kontaktujte naše zákaznické centrum, kde vám pomůžeme s uhrazením části ceny přes FlexiPass/MultiPass kartu a na zbytek ceny vám vystavíme fakturu, kterou uhradíte převodem.
Benefity.cz
Benefity.cz
Zážitky u nás lze platit i pomocí benefitního programu Benefity.cz (Benefity, a.s.), kdy při dokončování nákupu v košíku zvolíte způsob platby "Benefity, a.s. - online brána". Systém vás následně vyzve k vyplnění čísla vaší Benefitní karty a příslušného PINu. Dokončením objednávky se strhne částka za objednávku z příslušné skupiny Benefity, a.s. konta.
Tímto způsobem lze v rámci jedné objednávky zakoupit zážitky vždy pouze ze stejné kategorie na našem webu. Nelze tedy např. objednat poukaz na pobyt spolu s poukazem na tandemový seskok - tyto zážitky se musí zakoupit každý samostatně ve své vlastní objednávce.
Pozor, nákup veškerých Pobytových poukazů a také všech Hodnotových poukazů přes Benefity, a.s. se automaticky považuje za nákup z tzv. skupiny benefitů "Příspěvek na cestování a rekreaci". Proto se takový nákup započítává do zákonného ročního limitu 20 tisíc na rok.
Pokud na vaší Benefitní kartě nemáte dostatek kreditu, kontaktujte prosím telefonicky naši zákaznickou linku s připraveným číslem karty a PINem. S uhrazením části ceny vám pomůžeme a na zbytek ceny vám vystavíme fakturu, kterou uhradíte převodem.
Zážitky zakoupené pomocí Benefity, a.s. nelze dále měnit za jiné.
Často se nás ptáte
1) Jak vytvořím rezervaci?
Připravte si číslo poukazu, které vyplníte na této stránce: https://mujpoukaz.firmanazazitky.cz/.
a) Zážitek zarezervujte přes rezervační kalendář U některých zážitků si můžete rovnou prohlédnout volné termíny. Jeden z nich si vyberete, vyplníte svoje kontaktní údaje a formulář odešlete. Tím vytvoříte závaznou rezervaci a její shrnutí dostanete následně do e-mailu.
b) Poptejte termín zážitku přes provozovatele U většiny poukazů si můžete vybrat, jestli si přejete poslat poptávku termínů přímo provozovateli zážitku nebo poptat termín přes Allegrii. Pokud si zvolíte rezervaci přes provozovatele zážitku, zadáte svůj preferovaný termín zážitku, doplníte své kontaktní údaje a formulář odešlete.
Provozovatel obdrží vaši poptávku termínu a bude vás kontaktovat, zda je vámi vybraný termín k dispozici, případně navrhne termíny jiné. Jakmile termín vyberete, provozovatel zážitku nás kontaktuje s vybraným datumem i časem vaší rezervace. Poté Vám zašleme potvrzení rezervace do e-mailu.
c) Poptejte termín přes Allegrii Pokud preferuje rezervaci termínu přes Allegrii (u některých zážitků ani jiná možnost není), zadejte preferovaný termín zážitku, své kontaktní údaje a vyplněný formulář odešlete. My následně u provozovatele zážitku prověříme dostupnost termínů a spojíme se s vámi pro potvrzení rezervace a ujasnění detailů. Na základě toho pošleme potvrzení o rezervaci na e-mail.
2) Jak mohu využít univerzální poukaz?
Připravte si číslo univerzálního poukazu a vyplňte ho do kolonky "Využití hodnotového poukazu" na této stránce: https://mujpoukaz.firmanazazitky.cz/.
Následně vyplníte své kontaktní údaje, automaticky se vám vytvoří registrace, na kterou se připíše kredit z hodnotového poukazu. Poté si vyberte zážitek a vložte ho do košíku.
Při vybírání způsobu platby zvolte možnost "kredit na účtu", ze kterého se částka následně strhne. Pokud vám nějaký kredit zbyde, můžete ho v rámci platnosti kreditu stejným způsobem dočerpat na další zážitek z naší nabídky.
Pokud vám nebude výše kreditu stačit, náš systém vypočte rozdíl v ceně a nabídne vám způsob úhrady doplatku (převodem nebo kartou online). Po dokončení objednávky vám zážitek pošleme e-mailem nebo v dárkovém balení na vaši adresu.
3) Mohu zážitek vyměnit?
Pokud byl zážitek koupen spolu se službu výměny zážitku, zadejte číslo poukazu na této stránce: https://mujpoukaz.firmanazazitky.cz/, kde si zážitek sami vyměníte.
Tato výhoda nemůže být dokoupena později a nelze ji pořídit ani k objednávkám, které jsou uhrazeny pomocí benefitních programů (např. Sodexo passy či poukázkami Edenred).
4) Za jak dlouho mi přijde poukaz?
Záleží na zvoleném způsobu dopravy.
E-mailem – okamžité doručení
Poštou doporučeně – obvykle během 2 dnů
Poštou Balík do ruky – do druhého dne
Vyzvednutí v Balíkovně – do druhého dne
Osobní vyzvednutí na naší centrále v Praze - ten samý den
Liftago po Praze - do 120 minut
Messenger po Praze – ten samý den
PPL – do druhého dne
5) Jak mohu využít benefitní poukazy?
Postupy uplatnění benefitních poukázek se mezi sebou liší. Není-li uvedeno jinak, platby přes benefitní programy lze kombinovat pouze s penězi. Nelze je kombinovat mezi sebou navzájem, s passy a dalšími poukázkami třetích stran, ani se slevami či promokódy. U vybraných programů je nutné hradit objednávku benefitním programem v plné výši. Dále nelze benefitní programy využít při čerpání a dokupu kreditu Allegria. Poukazy hrazené benefitním programem nelze vrátit, ani vyměnit za jiné zážitky a poukazy.
Platbu Benefity Plus zvolíte přímo v košíku při posledním kroku vaší objednávky, kde proběhne přesměrování na online platební bránu Benefit Plus.
Platit lze pomocí benefitního programu Benefity.cz, kdy při dokončování objednávky v košíku zvolte způsob platby "Benefity, a.s. - online brána". Systém vás následně vyzve k vyplnění čísla vaší Benefitní karty a příslušného PINu. Pokud na vaší Benefitní kartě nemáte dostatek kreditu, kontaktujte prosím telefonicky naši zákaznickou linku s připraveným číslem karty a PINem. S uhrazením části ceny vám pomůžeme a na zbytek ceny vám vystavíme fakturu, kterou uhradíte převodem.
Vaši objednávku můžete uhradit prostřednictvím cafeterie Sodexo, ke které máte Flexi Pass kartu založenou. V košíku zvolte způsob platby Sodexo Benefity. Na konci objednávky budete přesměrování do cafeterie, kde se k vašemu Sodexo účtu přihlásíte a platbu potvrdíte.
Platba pomocí Edenred cafeterie a Edenred Benefits Card zvolíte v posledním kroku vaší objednávky a budete přesměrováni na jejich platební bránu. K uskutečnění objednávky je nutné mít u daného programu dostatek kreditu.
UP Čr poukázky, Edenred poukázky nebo tištěné Sodexo passy nám společně s vyplněným formulářem (formulář stáhněte ZDE) zašlete poštou jako cenné psaní nebo je doručte osobně na naší centrálu na adrese Bělehradská 299/132, Praha 2. Vámi vyplněný formulář dále zpracujeme a ozveme se. V případě nedostatku kreditu na vaší FlexiPass/MultiPass kartě kontaktujte naše zákaznické centrum, kde vám pomůžeme s uhrazením části ceny přes FlexiPass/MultiPass kartu a na zbytek ceny vám vystavíme fakturu, kterou uhradíte převodem.
Pluxee
Pluxee
Jak na platbu zážitků pomocí Pluxee?
- Na našem webu si při hledání zážitku zapněte filtr "Uplatnění Benefitů"
- Z uvedených možností vyberte buď vaši Pluxee Cafeterii (Gastro/Flexi) nebo některou z tištěných Pluxee poukázek.
- Tím se vám zobrazí seznam zážitků, na které lze daný benefit uplatnit.
- Také v detailu každého zážitku lze najít informace o možnosti uplatnění jednotlivých poukázek či cafeterie.
- Není možné kombinování s poukázkami třetích stran, slevami a jinými benefitními programy.
- Nelze také uplatnit při čerpání Allegria kreditu (ani při jeho dokoupení)
Nákup přes tištěné Pluxee poukázky
Vaše Pluxee poukázky, společně s vyplněným formulářem (stáhněte ZDE), nám zašlete poštou jako cenné psaní. Pluxee poukázky, spolu s vyplněným formulářem, můžete také doručit osobně na naší centrálu na adrese Bělehradská 299/132, Praha 2. Vámi vyplněný formulář dále zpracujeme. Na Pluxee poukázky nevracíme a je možné je kombinovat pouze s penězi (hotovost nebo převod).
POZOR: Objednávky přes Pluxee poukázky zpracováváme obvykle do následujícího pracovního dne, nikoliv na počkání.
Nákup přes Pluxee Flexi kartu nebo Pluxee Gastro kartu (případně Pluxee Multi kartu)
Vaši objednávku můžete uhradit prostřednictvím Pluxee cafeterie, ke které máte Pluxee kartu založenou. V košíku zvolte způsob platby Pluxee cafeteria (Flexi) nebo Pluxee cafeteria (Gastro), podle toho, zda-li nakupujete zážitek z oblasti volnočasových aktivit nebo z oblasti gastronomie. Na konci objednávky budete přesměrování do cafeterie, kde se k vašemu Pluxee účtu přihlásíte a platbu potvrdíte. Přejete-li si nakoupit více než jeden zážitek a nejsou ze stejné kategorie, bude nutné objednat zážitky zvlášť (samostatně volnočasové a samostatně gastronomické).
V případě nedostatku kreditu na vaší Pluxee kartě, kontaktujte naše zákaznické centrum, kde vám pomůžeme s uhrazením části ceny přes Pluxee kartu a na zbytek ceny vám vystavíme fakturu, kterou uhradíte převodem.
Nákup přes Pluxee Cafeterii Flexi nebo Pluxee Cafeterii Gastro
V košíku zvolte způsob platby Pluxee cafeteria (Flexi) nebo Pluxee cafeteria (Gastro), podle toho, zda-li nakupujete zážitek z oblasti volnočasových aktivit nebo z oblasti gastronomie. Na konci objednávky budete přesměrování do cafeterie, kde se k vašemu Pluxee účtu přihlásíte a platbu potvrdíte. Přejete-li si nakoupit více než jeden zážitek a nejsou ze stejné kategorie, bude nutné objednat zážitky zvlášť (samostatně volnočasové a samostatně gastronomické).
Často se nás ptáte
1) Jak vytvořím rezervaci?
Připravte si číslo poukazu, které vyplníte na této stránce: https://mujpoukaz.firmanazazitky.cz/.
a) Zážitek zarezervujte přes rezervační kalendář U některých zážitků si můžete rovnou prohlédnout volné termíny. Jeden z nich si vyberete, vyplníte svoje kontaktní údaje a formulář odešlete. Tím vytvoříte závaznou rezervaci a její shrnutí dostanete následně do e-mailu.
b) Poptejte termín zážitku přes provozovatele U většiny poukazů si můžete vybrat, jestli si přejete poslat poptávku termínů přímo provozovateli zážitku nebo poptat termín přes Allegrii. Pokud si zvolíte rezervaci přes provozovatele zážitku, zadáte svůj preferovaný termín zážitku, doplníte své kontaktní údaje a formulář odešlete.
Provozovatel obdrží vaši poptávku termínu a bude vás kontaktovat, zda je vámi vybraný termín k dispozici, případně navrhne termíny jiné. Jakmile termín vyberete, provozovatel zážitku nás kontaktuje s vybraným datumem i časem vaší rezervace. Poté Vám zašleme potvrzení rezervace do e-mailu.
c) Poptejte termín přes Allegrii Pokud preferuje rezervaci termínu přes Allegrii (u některých zážitků ani jiná možnost není), zadejte preferovaný termín zážitku, své kontaktní údaje a vyplněný formulář odešlete. My následně u provozovatele zážitku prověříme dostupnost termínů a spojíme se s vámi pro potvrzení rezervace a ujasnění detailů. Na základě toho pošleme potvrzení o rezervaci na e-mail.
2) Jak mohu využít univerzální poukaz?
Připravte si číslo univerzálního poukazu a vyplňte ho do kolonky "Využití hodnotového poukazu" na této stránce: https://mujpoukaz.firmanazazitky.cz/.
Následně vyplníte své kontaktní údaje, automaticky se vám vytvoří registrace, na kterou se připíše kredit z hodnotového poukazu. Poté si vyberte zážitek a vložte ho do košíku.
Při vybírání způsobu platby zvolte možnost "kredit na účtu", ze kterého se částka následně strhne. Pokud vám nějaký kredit zbyde, můžete ho v rámci platnosti kreditu stejným způsobem dočerpat na další zážitek z naší nabídky.
Pokud vám nebude výše kreditu stačit, náš systém vypočte rozdíl v ceně a nabídne vám způsob úhrady doplatku (převodem nebo kartou online). Po dokončení objednávky vám zážitek pošleme e-mailem nebo v dárkovém balení na vaši adresu.
3) Mohu zážitek vyměnit?
Pokud byl zážitek koupen spolu se službu výměny zážitku, zadejte číslo poukazu na této stránce: https://mujpoukaz.firmanazazitky.cz/, kde si zážitek sami vyměníte.
Tato výhoda nemůže být dokoupena později a nelze ji pořídit ani k objednávkám, které jsou uhrazeny pomocí benefitních programů (např. Sodexo passy či poukázkami Edenred).
4) Za jak dlouho mi přijde poukaz?
Záleží na zvoleném způsobu dopravy.
E-mailem – okamžité doručení
Poštou doporučeně – obvykle během 2 dnů
Poštou Balík do ruky – do druhého dne
Vyzvednutí v Balíkovně – do druhého dne
Osobní vyzvednutí na naší centrále v Praze - ten samý den
Liftago po Praze - do 120 minut
Messenger po Praze – ten samý den
PPL – do druhého dne
5) Jak mohu využít benefitní poukazy?
Postupy uplatnění benefitních poukázek se mezi sebou liší. Není-li uvedeno jinak, platby přes benefitní programy lze kombinovat pouze s penězi. Nelze je kombinovat mezi sebou navzájem, s passy a dalšími poukázkami třetích stran, ani se slevami či promokódy. U vybraných programů je nutné hradit objednávku benefitním programem v plné výši. Dále nelze benefitní programy využít při čerpání a dokupu kreditu Allegria. Poukazy hrazené benefitním programem nelze vrátit, ani vyměnit za jiné zážitky a poukazy.
Platbu Benefity Plus zvolíte přímo v košíku při posledním kroku vaší objednávky, kde proběhne přesměrování na online platební bránu Benefit Plus.
Platit lze pomocí benefitního programu Benefity.cz, kdy při dokončování objednávky v košíku zvolte způsob platby "Benefity, a.s. - online brána". Systém vás následně vyzve k vyplnění čísla vaší Benefitní karty a příslušného PINu. Pokud na vaší Benefitní kartě nemáte dostatek kreditu, kontaktujte prosím telefonicky naši zákaznickou linku s připraveným číslem karty a PINem. S uhrazením části ceny vám pomůžeme a na zbytek ceny vám vystavíme fakturu, kterou uhradíte převodem.
Vaši objednávku můžete uhradit prostřednictvím cafeterie Sodexo, ke které máte Flexi Pass kartu založenou. V košíku zvolte způsob platby Sodexo Benefity. Na konci objednávky budete přesměrování do cafeterie, kde se k vašemu Sodexo účtu přihlásíte a platbu potvrdíte.
Platba pomocí Edenred cafeterie a Edenred Benefits Card zvolíte v posledním kroku vaší objednávky a budete přesměrováni na jejich platební bránu. K uskutečnění objednávky je nutné mít u daného programu dostatek kreditu.
UP Čr poukázky, Edenred poukázky nebo tištěné Sodexo passy nám společně s vyplněným formulářem (formulář stáhněte ZDE) zašlete poštou jako cenné psaní nebo je doručte osobně na naší centrálu na adrese Bělehradská 299/132, Praha 2. Vámi vyplněný formulář dále zpracujeme a ozveme se. V případě nedostatku kreditu na vaší FlexiPass/MultiPass kartě kontaktujte naše zákaznické centrum, kde vám pomůžeme s uhrazením části ceny přes FlexiPass/MultiPass kartu a na zbytek ceny vám vystavíme fakturu, kterou uhradíte převodem.
Edenred
Edenred
Jak na platbu zážitků pomocí Edenred?
- Na našem webu využijte zážitkový filtr "Edenred".
- Z uvedených možností vyberte vaši Edenred poukázku.
- Následně se vám zobrazí seznam zážitků, které lze vybranou poukázkou uhradit.
- U každého zážitku v detailu najdete i informace o možnosti uplatnění jednotlivých poukázek.
- Nelze kombinovat s dalšími poukázkami třetích stran, slevami a jinými benefitními programy.
- Nelze také uplatnit při čerpání Allegria kreditu (ani při jeho dokoupení)
Nákup přes poukázky Edenred
Vaše Edenred poukázky společně s vyplněným formulářem (stáhněte ZDE) nám zašlete poštou jako cenné psaní nebo je doručte osobně na naší centrálu na adrese Bělehradská 299/132, Praha 2. Vámi vyplněný formulář dále zpracujeme.
POZOR: Objednávky přes poukázky Edenred zpracováváme obvykle do druhého dne, nikoliv na počkání.
Na Edenred poukázky nevracíme, je možné je kombinovat pouze s penězi (hotovost nebo převod).
Nákup přes Edenred Cafeterii
Platbu pomocí Edenred cafeterie zvolíte v posledním kroku vaší objednávky a budete přesměrováni na platební bránu. K uskutečnění objednávky je nutné mít u daného programu dostatek kreditu.
Nákup přes Edenred Benefits Card
Platbu pomocí Edenred Benefit Card zvolíte v posledním kroku vaší objednávky a budete přesměrováni na platební bránu. K uskutečnění objednávky je nutné mít u daného programu dostatek kreditu.
Často se nás ptáte
1) Jak vytvořím rezervaci?
Připravte si číslo poukazu, které vyplníte na této stránce: https://mujpoukaz.firmanazazitky.cz/.
a) Zážitek zarezervujte přes rezervační kalendář U některých zážitků si můžete rovnou prohlédnout volné termíny. Jeden z nich si vyberete, vyplníte svoje kontaktní údaje a formulář odešlete. Tím vytvoříte závaznou rezervaci a její shrnutí dostanete následně do e-mailu.
b) Poptejte termín zážitku přes provozovatele U většiny poukazů si můžete vybrat, jestli si přejete poslat poptávku termínů přímo provozovateli zážitku nebo poptat termín přes Allegrii. Pokud si zvolíte rezervaci přes provozovatele zážitku, zadáte svůj preferovaný termín zážitku, doplníte své kontaktní údaje a formulář odešlete.
Provozovatel obdrží vaši poptávku termínu a bude vás kontaktovat, zda je vámi vybraný termín k dispozici, případně navrhne termíny jiné. Jakmile termín vyberete, provozovatel zážitku nás kontaktuje s vybraným datumem i časem vaší rezervace. Poté Vám zašleme potvrzení rezervace do e-mailu.
c) Poptejte termín přes Allegrii Pokud preferuje rezervaci termínu přes Allegrii (u některých zážitků ani jiná možnost není), zadejte preferovaný termín zážitku, své kontaktní údaje a vyplněný formulář odešlete. My následně u provozovatele zážitku prověříme dostupnost termínů a spojíme se s vámi pro potvrzení rezervace a ujasnění detailů. Na základě toho pošleme potvrzení o rezervaci na e-mail.
2) Jak mohu využít univerzální poukaz?
Připravte si číslo univerzálního poukazu a vyplňte ho do kolonky "Využití hodnotového poukazu" na této stránce: https://mujpoukaz.firmanazazitky.cz/.
Následně vyplníte své kontaktní údaje, automaticky se vám vytvoří registrace, na kterou se připíše kredit z hodnotového poukazu. Poté si vyberte zážitek a vložte ho do košíku.
Při vybírání způsobu platby zvolte možnost "kredit na účtu", ze kterého se částka následně strhne. Pokud vám nějaký kredit zbyde, můžete ho v rámci platnosti kreditu stejným způsobem dočerpat na další zážitek z naší nabídky.
Pokud vám nebude výše kreditu stačit, náš systém vypočte rozdíl v ceně a nabídne vám způsob úhrady doplatku (převodem nebo kartou online). Po dokončení objednávky vám zážitek pošleme e-mailem nebo v dárkovém balení na vaši adresu.
3) Mohu zážitek vyměnit?
Pokud byl zážitek koupen spolu se službu výměny zážitku, zadejte číslo poukazu na této stránce: https://mujpoukaz.firmanazazitky.cz/, kde si zážitek sami vyměníte.
Tato výhoda nemůže být dokoupena později a nelze ji pořídit ani k objednávkám, které jsou uhrazeny pomocí benefitních programů (např. Sodexo passy či poukázkami Edenred).
4) Za jak dlouho mi přijde poukaz?
Záleží na zvoleném způsobu dopravy.
E-mailem – okamžité doručení
Poštou doporučeně – obvykle během 2 dnů
Poštou Balík do ruky – do druhého dne
Vyzvednutí v Balíkovně – do druhého dne
Osobní vyzvednutí na naší centrále v Praze - ten samý den
Liftago po Praze - do 120 minut
Messenger po Praze – ten samý den
PPL – do druhého dne
5) Jak mohu využít benefitní poukazy?
Postupy uplatnění benefitních poukázek se mezi sebou liší. Není-li uvedeno jinak, platby přes benefitní programy lze kombinovat pouze s penězi. Nelze je kombinovat mezi sebou navzájem, s passy a dalšími poukázkami třetích stran, ani se slevami či promokódy. U vybraných programů je nutné hradit objednávku benefitním programem v plné výši. Dále nelze benefitní programy využít při čerpání a dokupu kreditu Allegria. Poukazy hrazené benefitním programem nelze vrátit, ani vyměnit za jiné zážitky a poukazy.
Platbu Benefity Plus zvolíte přímo v košíku při posledním kroku vaší objednávky, kde proběhne přesměrování na online platební bránu Benefit Plus.
Platit lze pomocí benefitního programu Benefity.cz, kdy při dokončování objednávky v košíku zvolte způsob platby "Benefity, a.s. - online brána". Systém vás následně vyzve k vyplnění čísla vaší Benefitní karty a příslušného PINu. Pokud na vaší Benefitní kartě nemáte dostatek kreditu, kontaktujte prosím telefonicky naši zákaznickou linku s připraveným číslem karty a PINem. S uhrazením části ceny vám pomůžeme a na zbytek ceny vám vystavíme fakturu, kterou uhradíte převodem.
Vaši objednávku můžete uhradit prostřednictvím cafeterie Sodexo, ke které máte Flexi Pass kartu založenou. V košíku zvolte způsob platby Sodexo Benefity. Na konci objednávky budete přesměrování do cafeterie, kde se k vašemu Sodexo účtu přihlásíte a platbu potvrdíte.
Platba pomocí Edenred cafeterie a Edenred Benefits Card zvolíte v posledním kroku vaší objednávky a budete přesměrováni na jejich platební bránu. K uskutečnění objednávky je nutné mít u daného programu dostatek kreditu.
UP Čr poukázky, Edenred poukázky nebo tištěné Sodexo passy nám společně s vyplněným formulářem (formulář stáhněte ZDE) zašlete poštou jako cenné psaní nebo je doručte osobně na naší centrálu na adrese Bělehradská 299/132, Praha 2. Vámi vyplněný formulář dále zpracujeme a ozveme se. V případě nedostatku kreditu na vaší FlexiPass/MultiPass kartě kontaktujte naše zákaznické centrum, kde vám pomůžeme s uhrazením části ceny přes FlexiPass/MultiPass kartu a na zbytek ceny vám vystavíme fakturu, kterou uhradíte převodem.
UPČr
UPČr
Jak na platbu zážitků pomocí poukázek UP Čr?
- Na našem webu využijte zážitkový filtr.
- Vyberte z uvedených možností Vaši poukázku UP Čr.
- Zobrazí se vám seznam zážitků, které lze vybranou poukázkou hradit.
- V detailu každého zážitku jsou také informace o možnosti uplatnění jednotlivých poukázek.
- Nelze kombinovat s dalšími poukázkami třetích stran, slevami a benefitními programy.
- Také nelze uplatnit při čerpání kreditu Allegria (ani při jeho dokoupení).
Nákup přes poukázky UP Čr
Vaše UP Čr poukázky nám společně s vyplněným formulářem (stáhněte ZDE) zašlete poštou jako cenné psaní nebo je doručte osobně na naší centrálu na adrese Bělehradská 299/132, Praha 2. Vámi vyplněný formulář dále zpracujeme.
POZOR: Objednávky přes poukázky UP Čr zpracováváme obvykle do druhého dne, nikoliv na počkání.
Na poukázky UP Čr nevracíme, je možné je kombinovat pouze s penězi (hotovost nebo převod).
Nákup přes cafeterii UP Čr eBenefity
Na konci vaší objednávky budete přesměrováni na platební bránu, kde provedete platbu vaší benefitní kartou. K uskutečnění objednávky je nutné mít u daného programu dostatek kreditu.Často se nás ptáte
1) Jak vytvořím rezervaci?
Připravte si číslo poukazu, které vyplníte na této stránce: https://mujpoukaz.firmanazazitky.cz/.
a) Zážitek zarezervujte přes rezervační kalendář U některých zážitků si můžete rovnou prohlédnout volné termíny. Jeden z nich si vyberete, vyplníte svoje kontaktní údaje a formulář odešlete. Tím vytvoříte závaznou rezervaci a její shrnutí dostanete následně do e-mailu.
b) Poptejte termín zážitku přes provozovatele U většiny poukazů si můžete vybrat, jestli si přejete poslat poptávku termínů přímo provozovateli zážitku nebo poptat termín přes Allegrii. Pokud si zvolíte rezervaci přes provozovatele zážitku, zadáte svůj preferovaný termín zážitku, doplníte své kontaktní údaje a formulář odešlete.
Provozovatel obdrží vaši poptávku termínu a bude vás kontaktovat, zda je vámi vybraný termín k dispozici, případně navrhne termíny jiné. Jakmile termín vyberete, provozovatel zážitku nás kontaktuje s vybraným datumem i časem vaší rezervace. Poté Vám zašleme potvrzení rezervace do e-mailu.
c) Poptejte termín přes Allegrii Pokud preferuje rezervaci termínu přes Allegrii (u některých zážitků ani jiná možnost není), zadejte preferovaný termín zážitku, své kontaktní údaje a vyplněný formulář odešlete. My následně u provozovatele zážitku prověříme dostupnost termínů a spojíme se s vámi pro potvrzení rezervace a ujasnění detailů. Na základě toho pošleme potvrzení o rezervaci na e-mail.
2) Jak mohu využít univerzální poukaz?
Připravte si číslo univerzálního poukazu a vyplňte ho do kolonky "Využití hodnotového poukazu" na této stránce: https://mujpoukaz.firmanazazitky.cz/.
Následně vyplníte své kontaktní údaje, automaticky se vám vytvoří registrace, na kterou se připíše kredit z hodnotového poukazu. Poté si vyberte zážitek a vložte ho do košíku.
Při vybírání způsobu platby zvolte možnost "kredit na účtu", ze kterého se částka následně strhne. Pokud vám nějaký kredit zbyde, můžete ho v rámci platnosti kreditu stejným způsobem dočerpat na další zážitek z naší nabídky.
Pokud vám nebude výše kreditu stačit, náš systém vypočte rozdíl v ceně a nabídne vám způsob úhrady doplatku (převodem nebo kartou online). Po dokončení objednávky vám zážitek pošleme e-mailem nebo v dárkovém balení na vaši adresu.
3) Mohu zážitek vyměnit?
Pokud byl zážitek koupen spolu se službu výměny zážitku, zadejte číslo poukazu na této stránce: https://mujpoukaz.firmanazazitky.cz/, kde si zážitek sami vyměníte.
Tato výhoda nemůže být dokoupena později a nelze ji pořídit ani k objednávkám, které jsou uhrazeny pomocí benefitních programů (např. Sodexo passy či poukázkami Edenred).
4) Za jak dlouho mi přijde poukaz?
Záleží na zvoleném způsobu dopravy.
E-mailem – okamžité doručení
Poštou doporučeně – obvykle během 2 dnů
Poštou Balík do ruky – do druhého dne
Vyzvednutí v Balíkovně – do druhého dne
Osobní vyzvednutí na naší centrále v Praze - ten samý den
Liftago po Praze - do 120 minut
Messenger po Praze – ten samý den
PPL – do druhého dne
5) Jak mohu využít benefitní poukazy?
Postupy uplatnění benefitních poukázek se mezi sebou liší. Není-li uvedeno jinak, platby přes benefitní programy lze kombinovat pouze s penězi. Nelze je kombinovat mezi sebou navzájem, s passy a dalšími poukázkami třetích stran, ani se slevami či promokódy. U vybraných programů je nutné hradit objednávku benefitním programem v plné výši. Dále nelze benefitní programy využít při čerpání a dokupu kreditu Allegria. Poukazy hrazené benefitním programem nelze vrátit, ani vyměnit za jiné zážitky a poukazy.
Platbu Benefity Plus zvolíte přímo v košíku při posledním kroku vaší objednávky, kde proběhne přesměrování na online platební bránu Benefit Plus.
Platit lze pomocí benefitního programu Benefity.cz, kdy při dokončování objednávky v košíku zvolte způsob platby "Benefity, a.s. - online brána". Systém vás následně vyzve k vyplnění čísla vaší Benefitní karty a příslušného PINu. Pokud na vaší Benefitní kartě nemáte dostatek kreditu, kontaktujte prosím telefonicky naši zákaznickou linku s připraveným číslem karty a PINem. S uhrazením části ceny vám pomůžeme a na zbytek ceny vám vystavíme fakturu, kterou uhradíte převodem.
Vaši objednávku můžete uhradit prostřednictvím cafeterie Sodexo, ke které máte Flexi Pass kartu založenou. V košíku zvolte způsob platby Sodexo Benefity. Na konci objednávky budete přesměrování do cafeterie, kde se k vašemu Sodexo účtu přihlásíte a platbu potvrdíte.
Platba pomocí Edenred cafeterie a Edenred Benefits Card zvolíte v posledním kroku vaší objednávky a budete přesměrováni na jejich platební bránu. K uskutečnění objednávky je nutné mít u daného programu dostatek kreditu.
UP Čr poukázky, Edenred poukázky nebo tištěné Sodexo passy nám společně s vyplněným formulářem (formulář stáhněte ZDE) zašlete poštou jako cenné psaní nebo je doručte osobně na naší centrálu na adrese Bělehradská 299/132, Praha 2. Vámi vyplněný formulář dále zpracujeme a ozveme se. V případě nedostatku kreditu na vaší FlexiPass/MultiPass kartě kontaktujte naše zákaznické centrum, kde vám pomůžeme s uhrazením části ceny přes FlexiPass/MultiPass kartu a na zbytek ceny vám vystavíme fakturu, kterou uhradíte převodem.
Era svět odměn
Era svět odměn
Při platbě kartou online na našem webu získáte navíc extra body (ERA) v hodnotě 2 % z platby.
Často se nás ptáte
1) Jak vytvořím rezervaci?
Připravte si číslo poukazu, které vyplníte na této stránce: https://mujpoukaz.firmanazazitky.cz/.
a) Zážitek zarezervujte přes rezervační kalendář U některých zážitků si můžete rovnou prohlédnout volné termíny. Jeden z nich si vyberete, vyplníte svoje kontaktní údaje a formulář odešlete. Tím vytvoříte závaznou rezervaci a její shrnutí dostanete následně do e-mailu.
b) Poptejte termín zážitku přes provozovatele U většiny poukazů si můžete vybrat, jestli si přejete poslat poptávku termínů přímo provozovateli zážitku nebo poptat termín přes Allegrii. Pokud si zvolíte rezervaci přes provozovatele zážitku, zadáte svůj preferovaný termín zážitku, doplníte své kontaktní údaje a formulář odešlete.
Provozovatel obdrží vaši poptávku termínu a bude vás kontaktovat, zda je vámi vybraný termín k dispozici, případně navrhne termíny jiné. Jakmile termín vyberete, provozovatel zážitku nás kontaktuje s vybraným datumem i časem vaší rezervace. Poté Vám zašleme potvrzení rezervace do e-mailu.
c) Poptejte termín přes Allegrii Pokud preferuje rezervaci termínu přes Allegrii (u některých zážitků ani jiná možnost není), zadejte preferovaný termín zážitku, své kontaktní údaje a vyplněný formulář odešlete. My následně u provozovatele zážitku prověříme dostupnost termínů a spojíme se s vámi pro potvrzení rezervace a ujasnění detailů. Na základě toho pošleme potvrzení o rezervaci na e-mail.
2) Jak mohu využít univerzální poukaz?
Připravte si číslo univerzálního poukazu a vyplňte ho do kolonky "Využití hodnotového poukazu" na této stránce: https://mujpoukaz.firmanazazitky.cz/.
Následně vyplníte své kontaktní údaje, automaticky se vám vytvoří registrace, na kterou se připíše kredit z hodnotového poukazu. Poté si vyberte zážitek a vložte ho do košíku.
Při vybírání způsobu platby zvolte možnost "kredit na účtu", ze kterého se částka následně strhne. Pokud vám nějaký kredit zbyde, můžete ho v rámci platnosti kreditu stejným způsobem dočerpat na další zážitek z naší nabídky.
Pokud vám nebude výše kreditu stačit, náš systém vypočte rozdíl v ceně a nabídne vám způsob úhrady doplatku (převodem nebo kartou online). Po dokončení objednávky vám zážitek pošleme e-mailem nebo v dárkovém balení na vaši adresu.
3) Mohu zážitek vyměnit?
Pokud byl zážitek koupen spolu se službu výměny zážitku, zadejte číslo poukazu na této stránce: https://mujpoukaz.firmanazazitky.cz/, kde si zážitek sami vyměníte.
Tato výhoda nemůže být dokoupena později a nelze ji pořídit ani k objednávkám, které jsou uhrazeny pomocí benefitních programů (např. Sodexo passy či poukázkami Edenred).
4) Za jak dlouho mi přijde poukaz?
Záleží na zvoleném způsobu dopravy.
E-mailem – okamžité doručení
Poštou doporučeně – obvykle během 2 dnů
Poštou Balík do ruky – do druhého dne
Vyzvednutí v Balíkovně – do druhého dne
Osobní vyzvednutí na naší centrále v Praze - ten samý den
Liftago po Praze - do 120 minut
Messenger po Praze – ten samý den
PPL – do druhého dne
5) Jak mohu využít benefitní poukazy?
Postupy uplatnění benefitních poukázek se mezi sebou liší. Není-li uvedeno jinak, platby přes benefitní programy lze kombinovat pouze s penězi. Nelze je kombinovat mezi sebou navzájem, s passy a dalšími poukázkami třetích stran, ani se slevami či promokódy. U vybraných programů je nutné hradit objednávku benefitním programem v plné výši. Dále nelze benefitní programy využít při čerpání a dokupu kreditu Allegria. Poukazy hrazené benefitním programem nelze vrátit, ani vyměnit za jiné zážitky a poukazy.
Platbu Benefity Plus zvolíte přímo v košíku při posledním kroku vaší objednávky, kde proběhne přesměrování na online platební bránu Benefit Plus.
Platit lze pomocí benefitního programu Benefity.cz, kdy při dokončování objednávky v košíku zvolte způsob platby "Benefity, a.s. - online brána". Systém vás následně vyzve k vyplnění čísla vaší Benefitní karty a příslušného PINu. Pokud na vaší Benefitní kartě nemáte dostatek kreditu, kontaktujte prosím telefonicky naši zákaznickou linku s připraveným číslem karty a PINem. S uhrazením části ceny vám pomůžeme a na zbytek ceny vám vystavíme fakturu, kterou uhradíte převodem.
Vaši objednávku můžete uhradit prostřednictvím cafeterie Sodexo, ke které máte Flexi Pass kartu založenou. V košíku zvolte způsob platby Sodexo Benefity. Na konci objednávky budete přesměrování do cafeterie, kde se k vašemu Sodexo účtu přihlásíte a platbu potvrdíte.
Platba pomocí Edenred cafeterie a Edenred Benefits Card zvolíte v posledním kroku vaší objednávky a budete přesměrováni na jejich platební bránu. K uskutečnění objednávky je nutné mít u daného programu dostatek kreditu.
UP Čr poukázky, Edenred poukázky nebo tištěné Sodexo passy nám společně s vyplněným formulářem (formulář stáhněte ZDE) zašlete poštou jako cenné psaní nebo je doručte osobně na naší centrálu na adrese Bělehradská 299/132, Praha 2. Vámi vyplněný formulář dále zpracujeme a ozveme se. V případě nedostatku kreditu na vaší FlexiPass/MultiPass kartě kontaktujte naše zákaznické centrum, kde vám pomůžeme s uhrazením části ceny přes FlexiPass/MultiPass kartu a na zbytek ceny vám vystavíme fakturu, kterou uhradíte převodem.
Obecné info
Obecné info
Není-li uvedeno jinak, platby přes benefitní programy lze kombinovat pouze s penězi. Nelze je kombinovat mezi sebou navzájem, s passy a dalšími poukázkami třetích stran, ani se slevami či promokódy. U vybraných programů je nutné hradit objednávku benefitním programem v plné výši. Dále nelze benefitní programy využít při čerpání a dokupu kreditu Allegria. Poukazy hrazené benefitním programem nelze vrátit, ani vyměnit za jiné zážitky a poukazy.
Často se nás ptáte
1) Jak vytvořím rezervaci?
Připravte si číslo poukazu, které vyplníte na této stránce: https://mujpoukaz.firmanazazitky.cz/.
a) Zážitek zarezervujte přes rezervační kalendář U některých zážitků si můžete rovnou prohlédnout volné termíny. Jeden z nich si vyberete, vyplníte svoje kontaktní údaje a formulář odešlete. Tím vytvoříte závaznou rezervaci a její shrnutí dostanete následně do e-mailu.
b) Poptejte termín zážitku přes provozovatele U většiny poukazů si můžete vybrat, jestli si přejete poslat poptávku termínů přímo provozovateli zážitku nebo poptat termín přes Allegrii. Pokud si zvolíte rezervaci přes provozovatele zážitku, zadáte svůj preferovaný termín zážitku, doplníte své kontaktní údaje a formulář odešlete.
Provozovatel obdrží vaši poptávku termínu a bude vás kontaktovat, zda je vámi vybraný termín k dispozici, případně navrhne termíny jiné. Jakmile termín vyberete, provozovatel zážitku nás kontaktuje s vybraným datumem i časem vaší rezervace. Poté Vám zašleme potvrzení rezervace do e-mailu.
c) Poptejte termín přes Allegrii Pokud preferuje rezervaci termínu přes Allegrii (u některých zážitků ani jiná možnost není), zadejte preferovaný termín zážitku, své kontaktní údaje a vyplněný formulář odešlete. My následně u provozovatele zážitku prověříme dostupnost termínů a spojíme se s vámi pro potvrzení rezervace a ujasnění detailů. Na základě toho pošleme potvrzení o rezervaci na e-mail.
2) Jak mohu využít univerzální poukaz?
Připravte si číslo univerzálního poukazu a vyplňte ho do kolonky "Využití hodnotového poukazu" na této stránce: https://mujpoukaz.firmanazazitky.cz/.
Následně vyplníte své kontaktní údaje, automaticky se vám vytvoří registrace, na kterou se připíše kredit z hodnotového poukazu. Poté si vyberte zážitek a vložte ho do košíku.
Při vybírání způsobu platby zvolte možnost "kredit na účtu", ze kterého se částka následně strhne. Pokud vám nějaký kredit zbyde, můžete ho v rámci platnosti kreditu stejným způsobem dočerpat na další zážitek z naší nabídky.
Pokud vám nebude výše kreditu stačit, náš systém vypočte rozdíl v ceně a nabídne vám způsob úhrady doplatku (převodem nebo kartou online). Po dokončení objednávky vám zážitek pošleme e-mailem nebo v dárkovém balení na vaši adresu.
3) Mohu zážitek vyměnit?
Pokud byl zážitek koupen spolu se službu výměny zážitku, zadejte číslo poukazu na této stránce: https://mujpoukaz.firmanazazitky.cz/, kde si zážitek sami vyměníte.
Tato výhoda nemůže být dokoupena později a nelze ji pořídit ani k objednávkám, které jsou uhrazeny pomocí benefitních programů (např. Sodexo passy či poukázkami Edenred).
4) Za jak dlouho mi přijde poukaz?
Záleží na zvoleném způsobu dopravy.
E-mailem – okamžité doručení
Poštou doporučeně – obvykle během 2 dnů
Poštou Balík do ruky – do druhého dne
Vyzvednutí v Balíkovně – do druhého dne
Osobní vyzvednutí na naší centrále v Praze - ten samý den
Liftago po Praze - do 120 minut
Messenger po Praze – ten samý den
PPL – do druhého dne
5) Jak mohu využít benefitní poukazy?
Postupy uplatnění benefitních poukázek se mezi sebou liší. Není-li uvedeno jinak, platby přes benefitní programy lze kombinovat pouze s penězi. Nelze je kombinovat mezi sebou navzájem, s passy a dalšími poukázkami třetích stran, ani se slevami či promokódy. U vybraných programů je nutné hradit objednávku benefitním programem v plné výši. Dále nelze benefitní programy využít při čerpání a dokupu kreditu Allegria. Poukazy hrazené benefitním programem nelze vrátit, ani vyměnit za jiné zážitky a poukazy.
Platbu Benefity Plus zvolíte přímo v košíku při posledním kroku vaší objednávky, kde proběhne přesměrování na online platební bránu Benefit Plus.
Platit lze pomocí benefitního programu Benefity.cz, kdy při dokončování objednávky v košíku zvolte způsob platby "Benefity, a.s. - online brána". Systém vás následně vyzve k vyplnění čísla vaší Benefitní karty a příslušného PINu. Pokud na vaší Benefitní kartě nemáte dostatek kreditu, kontaktujte prosím telefonicky naši zákaznickou linku s připraveným číslem karty a PINem. S uhrazením části ceny vám pomůžeme a na zbytek ceny vám vystavíme fakturu, kterou uhradíte převodem.
Vaši objednávku můžete uhradit prostřednictvím cafeterie Sodexo, ke které máte Flexi Pass kartu založenou. V košíku zvolte způsob platby Sodexo Benefity. Na konci objednávky budete přesměrování do cafeterie, kde se k vašemu Sodexo účtu přihlásíte a platbu potvrdíte.
Platba pomocí Edenred cafeterie a Edenred Benefits Card zvolíte v posledním kroku vaší objednávky a budete přesměrováni na jejich platební bránu. K uskutečnění objednávky je nutné mít u daného programu dostatek kreditu.
UP Čr poukázky, Edenred poukázky nebo tištěné Sodexo passy nám společně s vyplněným formulářem (formulář stáhněte ZDE) zašlete poštou jako cenné psaní nebo je doručte osobně na naší centrálu na adrese Bělehradská 299/132, Praha 2. Vámi vyplněný formulář dále zpracujeme a ozveme se. V případě nedostatku kreditu na vaší FlexiPass/MultiPass kartě kontaktujte naše zákaznické centrum, kde vám pomůžeme s uhrazením části ceny přes FlexiPass/MultiPass kartu a na zbytek ceny vám vystavíme fakturu, kterou uhradíte převodem.
Benefit plus
Zážitky můžete platit i kartou Benefit Plus (Benefit Management). Tuto volbu můžete vybrat přímo v košíku při posledním kroku vaší objednávky, kde proběhně přesměrování na online platební bránu Benefit Plus.
Pozor, nákup veškerých Pobytových poukazů a také všech Hodnotových poukazů přes kartu Benefit Plus se automaticky považuje za nákup z tzv. skupiny benefitů "Příspěvek na cestování a rekreaci". Proto se takový nákup započítává do zákonného ročního limitu 20 tisíc na rok. V rámci jedné objednávky je proto vždy nutné objednávat pobytové/hodnotové poukazy zvlášť od ostatních zážitkových poukazů (např. nelze objednat poukaz na pobyt dohromady s poukazem na tandemový seskok - tyto zážitky je nutné zakoupit každý samostatně v rozdílných objednávkách).
Zážitky zakoupené kartou Benefit Plus (Benefit Management) nelze dále měnit za jiné.
Pokud v programu Benefit Plus nemáte dostatek kreditu, kontaktujte zákaznickou podporu Benefit Plus, kde vám s dokoupením kreditu do programu poradí. Zákaznickou podporu Benefit Plus kontaktujte i v případě, že máte pouze virtuální účet a nemáte k němu kartu.
Podobná témata
Kontaktujte nás
Máte dotaz, doporučení nebo sdělení, které bychom si neměli nechat ujít? Pište nebo volejte.
Zavolejte nám +420 222 316 957
Napište nám kontakt@firmanazazitky.cz
Každý pracovní den 9.00–16.30 hod.
Odebírejte newsletter
Odebírejte náš newsletter a získejte s předstihem nabídku novinek a další výhody.
Odesláním vašeho e-mailu souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Naše zážitky jsou dárky na celý život
V Allegrii věříme, že zážitkové dárky jsou tou nejlepší volbou, pokud hledáte originální dárek pro své blízké. Darujte zážitek k narozeninám nebo jiné významné příležitosti a přineste radost do života svých blízkých.
V naší široké nabídce zážitkových dárků naleznete různé kategorie, jako jsou například adrenalinové zážitky, kulturní zážitky, wellness a relax, gastronomické zážitky a mnoho dalších. Věříme, že v naší nabídce najdete ten správný zážitek jako dárek pro vaše blízké, který se jim navždy vryje do paměti.
Nezáleží na tom, zda hledáte zážitek pro muže, ženy, páry nebo rodiny, v naší nabídce najdete něco pro každého. U nás si můžete vybrat například romantický pobyt v lázních, adrenalinový zážitek jako tandemový seskok padákem, nebo třeba kurz vaření s šéfkuchařem. Darováním zážitkových dárků přinášíte nejen radost, ale i zážitky, na které budou vaši blízcí vzpomínat celý život.