Způsoby dopravy

E-mailem okamžité doručení

E-mailem - okamžité doručení

Pokud se rozhodnete pro tuto možnost, zážitek vám dorazí elektronickou cestou a to ihned na váš e-mail. V něm najdete odkaz na stažení poukazu. Ten stačí už jen vytisknout a využít u poskytovatele zážitku.
Tato služba je zdarma a funguje bez omezení 24 hodin denně.


Často se nás ptáte

1) Jak vytvořím rezervaci?

Připravte si číslo poukazu, které vyplníte na této stránce: https://mujpoukaz.firmanazazitky.cz/.

a) Zážitek zarezervujte přes rezervační kalendář U některých zážitků si můžete rovnou prohlédnout volné termíny. Jeden z nich si vyberete, vyplníte svoje kontaktní údaje a formulář odešlete. Tím vytvoříte závaznou rezervaci a její shrnutí dostanete následně do e-mailu.

b) Poptejte termín zážitku přes provozovatele U většiny poukazů si můžete vybrat, jestli si přejete poslat poptávku termínů přímo provozovateli zážitku nebo poptat termín přes Allegrii. Pokud si zvolíte rezervaci přes provozovatele zážitku, zadáte svůj preferovaný termín zážitku, doplníte své kontaktní údaje a formulář odešlete.

Provozovatel obdrží vaši poptávku termínu a bude vás kontaktovat, zda je vámi vybraný termín k dispozici, případně navrhne termíny jiné. Jakmile termín vyberete, provozovatel zážitku nás kontaktuje s vybraným datumem i časem vaší rezervace. Poté Vám zašleme potvrzení rezervace do e-mailu.

c) Poptejte termín přes Allegrii Pokud preferuje rezervaci termínu přes Allegrii (u některých zážitků ani jiná možnost není), zadejte preferovaný termín zážitku, své kontaktní údaje a vyplněný formulář odešlete. My následně u provozovatele zážitku prověříme dostupnost termínů a spojíme se s vámi pro potvrzení rezervace a ujasnění detailů. Na základě toho pošleme potvrzení o rezervaci na e-mail.

2) Jak mohu využít univerzální poukaz?

Připravte si číslo univerzálního poukazu a vyplňte ho do kolonky "Využití hodnotového poukazu" na této stránce: https://mujpoukaz.firmanazazitky.cz/.

Následně vyplníte své kontaktní údaje, automaticky se vám vytvoří registrace, na kterou se připíše kredit z hodnotového poukazu. Poté si vyberte zážitek a vložte ho do košíku.

Při vybírání způsobu platby zvolte možnost "kredit na účtu", ze kterého se částka následně strhne. Pokud vám nějaký kredit zbyde, můžete ho v rámci platnosti kreditu stejným způsobem dočerpat na další zážitek z naší nabídky.

Pokud vám nebude výše kreditu stačit, náš systém vypočte rozdíl v ceně a nabídne vám způsob úhrady doplatku (převodem nebo kartou online). Po dokončení objednávky vám zážitek pošleme e-mailem nebo v dárkovém balení na vaši adresu.

3) Mohu zážitek vyměnit?

Pokud byl zážitek koupen spolu se službu výměny zážitku, zadejte číslo poukazu na této stránce: https://mujpoukaz.firmanazazitky.cz/, kde si zážitek sami vyměníte.

Tato výhoda nemůže být dokoupena později a nelze ji pořídit ani k objednávkám, které jsou uhrazeny pomocí benefitních programů (např. Sodexo passy či poukázkami Edenred).

4) Za jak dlouho mi přijde poukaz?

Záleží na zvoleném způsobu dopravy.

E-mailem – okamžité doručení
Poštou doporučeně – obvykle během 2 dnů
Poštou Balík do ruky – do druhého dne
Vyzvednutí v Balíkovně – do druhého dne
Osobní vyzvednutí na naší centrále v Praze - ten samý den
Liftago po Praze - do 120 minut
Messenger po Praze – ten samý den
PPL – do druhého dne

5) Jak mohu využít benefitní poukazy?

Postupy uplatnění benefitních poukázek se mezi sebou liší. Není-li uvedeno jinak, platby přes benefitní programy lze kombinovat pouze s penězi. Nelze je kombinovat mezi sebou navzájem, s passy a dalšími poukázkami třetích stran, ani se slevami či promokódy. U vybraných programů je nutné hradit objednávku benefitním programem v plné výši. Dále nelze benefitní programy využít při čerpání a dokupu kreditu Allegria. Poukazy hrazené benefitním programem nelze vrátit, ani vyměnit za jiné zážitky a poukazy.

Platbu Benefity Plus zvolíte přímo v košíku při posledním kroku vaší objednávky, kde proběhne přesměrování na online platební bránu Benefit Plus.

Platit lze pomocí benefitního programu Benefity.cz, kdy při dokončování objednávky v košíku zvolte způsob platby "Benefity, a.s. - online brána". Systém vás následně vyzve k vyplnění čísla vaší Benefitní karty a příslušného PINu. Pokud na vaší Benefitní kartě nemáte dostatek kreditu, kontaktujte prosím telefonicky naši zákaznickou linku s připraveným číslem karty a PINem. S uhrazením části ceny vám pomůžeme a na zbytek ceny vám vystavíme fakturu, kterou uhradíte převodem.

Vaši objednávku můžete uhradit prostřednictvím cafeterie Sodexo, ke které máte Flexi Pass kartu založenou. V košíku zvolte způsob platby Sodexo Benefity. Na konci objednávky budete přesměrování do cafeterie, kde se k vašemu Sodexo účtu přihlásíte a platbu potvrdíte.

Platba pomocí Edenred cafeterie a Edenred Benefits Card zvolíte v posledním kroku vaší objednávky a budete přesměrováni na jejich platební bránu. K uskutečnění objednávky je nutné mít u daného programu dostatek kreditu.

UP Čr poukázky, Edenred poukázky nebo tištěné Sodexo passy nám společně s vyplněným formulářem (formulář stáhněte ZDE) zašlete poštou jako cenné psaní nebo je doručte osobně na naší centrálu na adrese Bělehradská 299/132, Praha 2. Vámi vyplněný formulář dále zpracujeme a ozveme se. V případě nedostatku kreditu na vaší FlexiPass/MultiPass kartě kontaktujte naše zákaznické centrum, kde vám pomůžeme s uhrazením části ceny přes FlexiPass/MultiPass kartu a na zbytek ceny vám vystavíme fakturu, kterou uhradíte převodem.

Osobní vyzvednutí na naší centrále v Praze

Osobní vyzvednutí na naší centrále v Praze

Vyzvednout si vaši objednávku můžete osobně na naší centrále obvykle ještě ten samý den. V rámci naší provozní doby budete mít dárkový balíček připravený k vyzvednutí na recepci budovy. Jakmile bude objednávka připravena, budete informováni pomocí sms a e-mailu.

POZOR: Osobní vyzvednutí lze pouze po uhrazení zážitku s platbou předem přes náš e-shop.

Provozní doba (mimo svátky): PO-PÁ 9:00 - 16:30

Provozní doba o Vánocích:
Pondělí 23.12.2024 - 9:00 - 16:30
Úterý 24.12.2024 - ZAVŘENO
Středa 25.12.2024 - ZAVŘENO
Čtvrtek 26.12.2024 - ZAVŘENO
Pátek 27.12.2024 - 9:00 - 16:30
Pondělí 30.12.2024 - 9:00 - 16:30
Úterý 31.12.2024 - ZAVŘENO
Středa 1.1.2025 - ZAVŘENO
Od čtvrtka 2.1.2025 - Běžná provozní doba

Adresa: Bělehradská 299/132, Praha 2

Cena: 29 Kč

Pro využití poukázek Pluxee (dříve Sodexo) se řiďte instrukcemi zde.

Pro využití poukázek Edenred se řiďte instrukcemi zde.

Pro využití poukázek UP Čr se řiďte instrukcemi zde.


Často se nás ptáte

1) Jak vytvořím rezervaci?

Připravte si číslo poukazu, které vyplníte na této stránce: https://mujpoukaz.firmanazazitky.cz/.

a) Zážitek zarezervujte přes rezervační kalendář U některých zážitků si můžete rovnou prohlédnout volné termíny. Jeden z nich si vyberete, vyplníte svoje kontaktní údaje a formulář odešlete. Tím vytvoříte závaznou rezervaci a její shrnutí dostanete následně do e-mailu.

b) Poptejte termín zážitku přes provozovatele U většiny poukazů si můžete vybrat, jestli si přejete poslat poptávku termínů přímo provozovateli zážitku nebo poptat termín přes Allegrii. Pokud si zvolíte rezervaci přes provozovatele zážitku, zadáte svůj preferovaný termín zážitku, doplníte své kontaktní údaje a formulář odešlete.

Provozovatel obdrží vaši poptávku termínu a bude vás kontaktovat, zda je vámi vybraný termín k dispozici, případně navrhne termíny jiné. Jakmile termín vyberete, provozovatel zážitku nás kontaktuje s vybraným datumem i časem vaší rezervace. Poté Vám zašleme potvrzení rezervace do e-mailu.

c) Poptejte termín přes Allegrii Pokud preferuje rezervaci termínu přes Allegrii (u některých zážitků ani jiná možnost není), zadejte preferovaný termín zážitku, své kontaktní údaje a vyplněný formulář odešlete. My následně u provozovatele zážitku prověříme dostupnost termínů a spojíme se s vámi pro potvrzení rezervace a ujasnění detailů. Na základě toho pošleme potvrzení o rezervaci na e-mail.

2) Jak mohu využít univerzální poukaz?

Připravte si číslo univerzálního poukazu a vyplňte ho do kolonky "Využití hodnotového poukazu" na této stránce: https://mujpoukaz.firmanazazitky.cz/.

Následně vyplníte své kontaktní údaje, automaticky se vám vytvoří registrace, na kterou se připíše kredit z hodnotového poukazu. Poté si vyberte zážitek a vložte ho do košíku.

Při vybírání způsobu platby zvolte možnost "kredit na účtu", ze kterého se částka následně strhne. Pokud vám nějaký kredit zbyde, můžete ho v rámci platnosti kreditu stejným způsobem dočerpat na další zážitek z naší nabídky.

Pokud vám nebude výše kreditu stačit, náš systém vypočte rozdíl v ceně a nabídne vám způsob úhrady doplatku (převodem nebo kartou online). Po dokončení objednávky vám zážitek pošleme e-mailem nebo v dárkovém balení na vaši adresu.

3) Mohu zážitek vyměnit?

Pokud byl zážitek koupen spolu se službu výměny zážitku, zadejte číslo poukazu na této stránce: https://mujpoukaz.firmanazazitky.cz/, kde si zážitek sami vyměníte.

Tato výhoda nemůže být dokoupena později a nelze ji pořídit ani k objednávkám, které jsou uhrazeny pomocí benefitních programů (např. Sodexo passy či poukázkami Edenred).

4) Za jak dlouho mi přijde poukaz?

Záleží na zvoleném způsobu dopravy.

E-mailem – okamžité doručení
Poštou doporučeně – obvykle během 2 dnů
Poštou Balík do ruky – do druhého dne
Vyzvednutí v Balíkovně – do druhého dne
Osobní vyzvednutí na naší centrále v Praze - ten samý den
Liftago po Praze - do 120 minut
Messenger po Praze – ten samý den
PPL – do druhého dne

5) Jak mohu využít benefitní poukazy?

Postupy uplatnění benefitních poukázek se mezi sebou liší. Není-li uvedeno jinak, platby přes benefitní programy lze kombinovat pouze s penězi. Nelze je kombinovat mezi sebou navzájem, s passy a dalšími poukázkami třetích stran, ani se slevami či promokódy. U vybraných programů je nutné hradit objednávku benefitním programem v plné výši. Dále nelze benefitní programy využít při čerpání a dokupu kreditu Allegria. Poukazy hrazené benefitním programem nelze vrátit, ani vyměnit za jiné zážitky a poukazy.

Platbu Benefity Plus zvolíte přímo v košíku při posledním kroku vaší objednávky, kde proběhne přesměrování na online platební bránu Benefit Plus.

Platit lze pomocí benefitního programu Benefity.cz, kdy při dokončování objednávky v košíku zvolte způsob platby "Benefity, a.s. - online brána". Systém vás následně vyzve k vyplnění čísla vaší Benefitní karty a příslušného PINu. Pokud na vaší Benefitní kartě nemáte dostatek kreditu, kontaktujte prosím telefonicky naši zákaznickou linku s připraveným číslem karty a PINem. S uhrazením části ceny vám pomůžeme a na zbytek ceny vám vystavíme fakturu, kterou uhradíte převodem.

Vaši objednávku můžete uhradit prostřednictvím cafeterie Sodexo, ke které máte Flexi Pass kartu založenou. V košíku zvolte způsob platby Sodexo Benefity. Na konci objednávky budete přesměrování do cafeterie, kde se k vašemu Sodexo účtu přihlásíte a platbu potvrdíte.

Platba pomocí Edenred cafeterie a Edenred Benefits Card zvolíte v posledním kroku vaší objednávky a budete přesměrováni na jejich platební bránu. K uskutečnění objednávky je nutné mít u daného programu dostatek kreditu.

UP Čr poukázky, Edenred poukázky nebo tištěné Sodexo passy nám společně s vyplněným formulářem (formulář stáhněte ZDE) zašlete poštou jako cenné psaní nebo je doručte osobně na naší centrálu na adrese Bělehradská 299/132, Praha 2. Vámi vyplněný formulář dále zpracujeme a ozveme se. V případě nedostatku kreditu na vaší FlexiPass/MultiPass kartě kontaktujte naše zákaznické centrum, kde vám pomůžeme s uhrazením části ceny přes FlexiPass/MultiPass kartu a na zbytek ceny vám vystavíme fakturu, kterou uhradíte převodem.

Vyzvednutí v Balíkovně - do druhého dne

Vyzvednutí v Balíkovně - do druhého dne

Objednávky doručíme na vámi vybrané výdejní místo Balíkovny k osobnímu vyzvednutí.

Dodání na uvedené výdejní místo je obvykle následující pracovní den od odeslání objednávky.

Objednejte během pracovního dne do 14:00 a zážitek vám připravíme k odeslání ten samý den.

Platba předem nebo dobírkou.
Pozn.: Na některých výdejních místech Balíkovny (např. Alzabox) je nutné uhradit Balíkovně dobírku předem (zpravidla kartou online, pomocí odkazu, který vám Balíkovna zašle na e-mail). Informace o nutnosti úhrady dobírky Balíkovně předem, naleznete v detailu daného výdejního místa (např. v interaktivní mapě v košíku).

Cena bez dobírky: 69 Kč

Cena s dobírkou: 99 Kč


Často se nás ptáte

1) Jak vytvořím rezervaci?

Připravte si číslo poukazu, které vyplníte na této stránce: https://mujpoukaz.firmanazazitky.cz/.

a) Zážitek zarezervujte přes rezervační kalendář U některých zážitků si můžete rovnou prohlédnout volné termíny. Jeden z nich si vyberete, vyplníte svoje kontaktní údaje a formulář odešlete. Tím vytvoříte závaznou rezervaci a její shrnutí dostanete následně do e-mailu.

b) Poptejte termín zážitku přes provozovatele U většiny poukazů si můžete vybrat, jestli si přejete poslat poptávku termínů přímo provozovateli zážitku nebo poptat termín přes Allegrii. Pokud si zvolíte rezervaci přes provozovatele zážitku, zadáte svůj preferovaný termín zážitku, doplníte své kontaktní údaje a formulář odešlete.

Provozovatel obdrží vaši poptávku termínu a bude vás kontaktovat, zda je vámi vybraný termín k dispozici, případně navrhne termíny jiné. Jakmile termín vyberete, provozovatel zážitku nás kontaktuje s vybraným datumem i časem vaší rezervace. Poté Vám zašleme potvrzení rezervace do e-mailu.

c) Poptejte termín přes Allegrii Pokud preferuje rezervaci termínu přes Allegrii (u některých zážitků ani jiná možnost není), zadejte preferovaný termín zážitku, své kontaktní údaje a vyplněný formulář odešlete. My následně u provozovatele zážitku prověříme dostupnost termínů a spojíme se s vámi pro potvrzení rezervace a ujasnění detailů. Na základě toho pošleme potvrzení o rezervaci na e-mail.

2) Jak mohu využít univerzální poukaz?

Připravte si číslo univerzálního poukazu a vyplňte ho do kolonky "Využití hodnotového poukazu" na této stránce: https://mujpoukaz.firmanazazitky.cz/.

Následně vyplníte své kontaktní údaje, automaticky se vám vytvoří registrace, na kterou se připíše kredit z hodnotového poukazu. Poté si vyberte zážitek a vložte ho do košíku.

Při vybírání způsobu platby zvolte možnost "kredit na účtu", ze kterého se částka následně strhne. Pokud vám nějaký kredit zbyde, můžete ho v rámci platnosti kreditu stejným způsobem dočerpat na další zážitek z naší nabídky.

Pokud vám nebude výše kreditu stačit, náš systém vypočte rozdíl v ceně a nabídne vám způsob úhrady doplatku (převodem nebo kartou online). Po dokončení objednávky vám zážitek pošleme e-mailem nebo v dárkovém balení na vaši adresu.

3) Mohu zážitek vyměnit?

Pokud byl zážitek koupen spolu se službu výměny zážitku, zadejte číslo poukazu na této stránce: https://mujpoukaz.firmanazazitky.cz/, kde si zážitek sami vyměníte.

Tato výhoda nemůže být dokoupena později a nelze ji pořídit ani k objednávkám, které jsou uhrazeny pomocí benefitních programů (např. Sodexo passy či poukázkami Edenred).

4) Za jak dlouho mi přijde poukaz?

Záleží na zvoleném způsobu dopravy.

E-mailem – okamžité doručení
Poštou doporučeně – obvykle během 2 dnů
Poštou Balík do ruky – do druhého dne
Vyzvednutí v Balíkovně – do druhého dne
Osobní vyzvednutí na naší centrále v Praze - ten samý den
Liftago po Praze - do 120 minut
Messenger po Praze – ten samý den
PPL – do druhého dne

5) Jak mohu využít benefitní poukazy?

Postupy uplatnění benefitních poukázek se mezi sebou liší. Není-li uvedeno jinak, platby přes benefitní programy lze kombinovat pouze s penězi. Nelze je kombinovat mezi sebou navzájem, s passy a dalšími poukázkami třetích stran, ani se slevami či promokódy. U vybraných programů je nutné hradit objednávku benefitním programem v plné výši. Dále nelze benefitní programy využít při čerpání a dokupu kreditu Allegria. Poukazy hrazené benefitním programem nelze vrátit, ani vyměnit za jiné zážitky a poukazy.

Platbu Benefity Plus zvolíte přímo v košíku při posledním kroku vaší objednávky, kde proběhne přesměrování na online platební bránu Benefit Plus.

Platit lze pomocí benefitního programu Benefity.cz, kdy při dokončování objednávky v košíku zvolte způsob platby "Benefity, a.s. - online brána". Systém vás následně vyzve k vyplnění čísla vaší Benefitní karty a příslušného PINu. Pokud na vaší Benefitní kartě nemáte dostatek kreditu, kontaktujte prosím telefonicky naši zákaznickou linku s připraveným číslem karty a PINem. S uhrazením části ceny vám pomůžeme a na zbytek ceny vám vystavíme fakturu, kterou uhradíte převodem.

Vaši objednávku můžete uhradit prostřednictvím cafeterie Sodexo, ke které máte Flexi Pass kartu založenou. V košíku zvolte způsob platby Sodexo Benefity. Na konci objednávky budete přesměrování do cafeterie, kde se k vašemu Sodexo účtu přihlásíte a platbu potvrdíte.

Platba pomocí Edenred cafeterie a Edenred Benefits Card zvolíte v posledním kroku vaší objednávky a budete přesměrováni na jejich platební bránu. K uskutečnění objednávky je nutné mít u daného programu dostatek kreditu.

UP Čr poukázky, Edenred poukázky nebo tištěné Sodexo passy nám společně s vyplněným formulářem (formulář stáhněte ZDE) zašlete poštou jako cenné psaní nebo je doručte osobně na naší centrálu na adrese Bělehradská 299/132, Praha 2. Vámi vyplněný formulář dále zpracujeme a ozveme se. V případě nedostatku kreditu na vaší FlexiPass/MultiPass kartě kontaktujte naše zákaznické centrum, kde vám pomůžeme s uhrazením části ceny přes FlexiPass/MultiPass kartu a na zbytek ceny vám vystavíme fakturu, kterou uhradíte převodem.

Vyzvednutí v PPL Parcelshopu

Vyzvednutí v PPL Parcelshopu

Objednávky doručíme na vámi vybrané výdejní místo PPL Parcelshopu nebo Parcelboxu k osobnímu vyzvednutí.

Dodání na uvedené výdejní místo je obvykle následující pracovní den od odeslání objednávky.

Objednejte během pracovního dne do 12:00 a zážitek vám připravíme k odeslání ten samý den.

Platba předem nebo dobírkou.
Pozn.: Na některých výdejních místech (např. Alzabox) je nutné uhradit PPL dobírku předem (zpravidla kartou online, pomocí odkazu, který vám PPL zašle na e-mail). Informace o nutnosti úhrady dobírky PPL předem, naleznete v detailu daného výdejního místa (např. v interaktivní mapě v košíku).

Cena bez dobírky: 79 Kč

Cena s dobírkou: 109 Kč


Často se nás ptáte

1) Jak vytvořím rezervaci?

Připravte si číslo poukazu, které vyplníte na této stránce: https://mujpoukaz.firmanazazitky.cz/.

a) Zážitek zarezervujte přes rezervační kalendář U některých zážitků si můžete rovnou prohlédnout volné termíny. Jeden z nich si vyberete, vyplníte svoje kontaktní údaje a formulář odešlete. Tím vytvoříte závaznou rezervaci a její shrnutí dostanete následně do e-mailu.

b) Poptejte termín zážitku přes provozovatele U většiny poukazů si můžete vybrat, jestli si přejete poslat poptávku termínů přímo provozovateli zážitku nebo poptat termín přes Allegrii. Pokud si zvolíte rezervaci přes provozovatele zážitku, zadáte svůj preferovaný termín zážitku, doplníte své kontaktní údaje a formulář odešlete.

Provozovatel obdrží vaši poptávku termínu a bude vás kontaktovat, zda je vámi vybraný termín k dispozici, případně navrhne termíny jiné. Jakmile termín vyberete, provozovatel zážitku nás kontaktuje s vybraným datumem i časem vaší rezervace. Poté Vám zašleme potvrzení rezervace do e-mailu.

c) Poptejte termín přes Allegrii Pokud preferuje rezervaci termínu přes Allegrii (u některých zážitků ani jiná možnost není), zadejte preferovaný termín zážitku, své kontaktní údaje a vyplněný formulář odešlete. My následně u provozovatele zážitku prověříme dostupnost termínů a spojíme se s vámi pro potvrzení rezervace a ujasnění detailů. Na základě toho pošleme potvrzení o rezervaci na e-mail.

2) Jak mohu využít univerzální poukaz?

Připravte si číslo univerzálního poukazu a vyplňte ho do kolonky "Využití hodnotového poukazu" na této stránce: https://mujpoukaz.firmanazazitky.cz/.

Následně vyplníte své kontaktní údaje, automaticky se vám vytvoří registrace, na kterou se připíše kredit z hodnotového poukazu. Poté si vyberte zážitek a vložte ho do košíku.

Při vybírání způsobu platby zvolte možnost "kredit na účtu", ze kterého se částka následně strhne. Pokud vám nějaký kredit zbyde, můžete ho v rámci platnosti kreditu stejným způsobem dočerpat na další zážitek z naší nabídky.

Pokud vám nebude výše kreditu stačit, náš systém vypočte rozdíl v ceně a nabídne vám způsob úhrady doplatku (převodem nebo kartou online). Po dokončení objednávky vám zážitek pošleme e-mailem nebo v dárkovém balení na vaši adresu.

3) Mohu zážitek vyměnit?

Pokud byl zážitek koupen spolu se službu výměny zážitku, zadejte číslo poukazu na této stránce: https://mujpoukaz.firmanazazitky.cz/, kde si zážitek sami vyměníte.

Tato výhoda nemůže být dokoupena později a nelze ji pořídit ani k objednávkám, které jsou uhrazeny pomocí benefitních programů (např. Sodexo passy či poukázkami Edenred).

4) Za jak dlouho mi přijde poukaz?

Záleží na zvoleném způsobu dopravy.

E-mailem – okamžité doručení
Poštou doporučeně – obvykle během 2 dnů
Poštou Balík do ruky – do druhého dne
Vyzvednutí v Balíkovně – do druhého dne
Osobní vyzvednutí na naší centrále v Praze - ten samý den
Liftago po Praze - do 120 minut
Messenger po Praze – ten samý den
PPL – do druhého dne

5) Jak mohu využít benefitní poukazy?

Postupy uplatnění benefitních poukázek se mezi sebou liší. Není-li uvedeno jinak, platby přes benefitní programy lze kombinovat pouze s penězi. Nelze je kombinovat mezi sebou navzájem, s passy a dalšími poukázkami třetích stran, ani se slevami či promokódy. U vybraných programů je nutné hradit objednávku benefitním programem v plné výši. Dále nelze benefitní programy využít při čerpání a dokupu kreditu Allegria. Poukazy hrazené benefitním programem nelze vrátit, ani vyměnit za jiné zážitky a poukazy.

Platbu Benefity Plus zvolíte přímo v košíku při posledním kroku vaší objednávky, kde proběhne přesměrování na online platební bránu Benefit Plus.

Platit lze pomocí benefitního programu Benefity.cz, kdy při dokončování objednávky v košíku zvolte způsob platby "Benefity, a.s. - online brána". Systém vás následně vyzve k vyplnění čísla vaší Benefitní karty a příslušného PINu. Pokud na vaší Benefitní kartě nemáte dostatek kreditu, kontaktujte prosím telefonicky naši zákaznickou linku s připraveným číslem karty a PINem. S uhrazením části ceny vám pomůžeme a na zbytek ceny vám vystavíme fakturu, kterou uhradíte převodem.

Vaši objednávku můžete uhradit prostřednictvím cafeterie Sodexo, ke které máte Flexi Pass kartu založenou. V košíku zvolte způsob platby Sodexo Benefity. Na konci objednávky budete přesměrování do cafeterie, kde se k vašemu Sodexo účtu přihlásíte a platbu potvrdíte.

Platba pomocí Edenred cafeterie a Edenred Benefits Card zvolíte v posledním kroku vaší objednávky a budete přesměrováni na jejich platební bránu. K uskutečnění objednávky je nutné mít u daného programu dostatek kreditu.

UP Čr poukázky, Edenred poukázky nebo tištěné Sodexo passy nám společně s vyplněným formulářem (formulář stáhněte ZDE) zašlete poštou jako cenné psaní nebo je doručte osobně na naší centrálu na adrese Bělehradská 299/132, Praha 2. Vámi vyplněný formulář dále zpracujeme a ozveme se. V případě nedostatku kreditu na vaší FlexiPass/MultiPass kartě kontaktujte naše zákaznické centrum, kde vám pomůžeme s uhrazením části ceny přes FlexiPass/MultiPass kartu a na zbytek ceny vám vystavíme fakturu, kterou uhradíte převodem.

PPL - do druhého dne

PPL - do druhého dne

Balíček je obvykle doručen na uvedenou adresu následující pracovní den od odeslání objednávky.

Pokud objednávku stihnete vytvořit během pracovního dne do 12:00 a zážitek vám předáme dopravci ještě ten samý den. Doba vyzvednutí zásilky přepravcem je závislá na možnostech přepravní služby PPL.

Platba předem nebo dobírkou.

Cena bez dobírky: 109 Kč

Cena s dobírkou: 139 Kč


Často se nás ptáte

1) Jak vytvořím rezervaci?

Připravte si číslo poukazu, které vyplníte na této stránce: https://mujpoukaz.firmanazazitky.cz/.

a) Zážitek zarezervujte přes rezervační kalendář U některých zážitků si můžete rovnou prohlédnout volné termíny. Jeden z nich si vyberete, vyplníte svoje kontaktní údaje a formulář odešlete. Tím vytvoříte závaznou rezervaci a její shrnutí dostanete následně do e-mailu.

b) Poptejte termín zážitku přes provozovatele U většiny poukazů si můžete vybrat, jestli si přejete poslat poptávku termínů přímo provozovateli zážitku nebo poptat termín přes Allegrii. Pokud si zvolíte rezervaci přes provozovatele zážitku, zadáte svůj preferovaný termín zážitku, doplníte své kontaktní údaje a formulář odešlete.

Provozovatel obdrží vaši poptávku termínu a bude vás kontaktovat, zda je vámi vybraný termín k dispozici, případně navrhne termíny jiné. Jakmile termín vyberete, provozovatel zážitku nás kontaktuje s vybraným datumem i časem vaší rezervace. Poté Vám zašleme potvrzení rezervace do e-mailu.

c) Poptejte termín přes Allegrii Pokud preferuje rezervaci termínu přes Allegrii (u některých zážitků ani jiná možnost není), zadejte preferovaný termín zážitku, své kontaktní údaje a vyplněný formulář odešlete. My následně u provozovatele zážitku prověříme dostupnost termínů a spojíme se s vámi pro potvrzení rezervace a ujasnění detailů. Na základě toho pošleme potvrzení o rezervaci na e-mail.

2) Jak mohu využít univerzální poukaz?

Připravte si číslo univerzálního poukazu a vyplňte ho do kolonky "Využití hodnotového poukazu" na této stránce: https://mujpoukaz.firmanazazitky.cz/.

Následně vyplníte své kontaktní údaje, automaticky se vám vytvoří registrace, na kterou se připíše kredit z hodnotového poukazu. Poté si vyberte zážitek a vložte ho do košíku.

Při vybírání způsobu platby zvolte možnost "kredit na účtu", ze kterého se částka následně strhne. Pokud vám nějaký kredit zbyde, můžete ho v rámci platnosti kreditu stejným způsobem dočerpat na další zážitek z naší nabídky.

Pokud vám nebude výše kreditu stačit, náš systém vypočte rozdíl v ceně a nabídne vám způsob úhrady doplatku (převodem nebo kartou online). Po dokončení objednávky vám zážitek pošleme e-mailem nebo v dárkovém balení na vaši adresu.

3) Mohu zážitek vyměnit?

Pokud byl zážitek koupen spolu se službu výměny zážitku, zadejte číslo poukazu na této stránce: https://mujpoukaz.firmanazazitky.cz/, kde si zážitek sami vyměníte.

Tato výhoda nemůže být dokoupena později a nelze ji pořídit ani k objednávkám, které jsou uhrazeny pomocí benefitních programů (např. Sodexo passy či poukázkami Edenred).

4) Za jak dlouho mi přijde poukaz?

Záleží na zvoleném způsobu dopravy.

E-mailem – okamžité doručení
Poštou doporučeně – obvykle během 2 dnů
Poštou Balík do ruky – do druhého dne
Vyzvednutí v Balíkovně – do druhého dne
Osobní vyzvednutí na naší centrále v Praze - ten samý den
Liftago po Praze - do 120 minut
Messenger po Praze – ten samý den
PPL – do druhého dne

5) Jak mohu využít benefitní poukazy?

Postupy uplatnění benefitních poukázek se mezi sebou liší. Není-li uvedeno jinak, platby přes benefitní programy lze kombinovat pouze s penězi. Nelze je kombinovat mezi sebou navzájem, s passy a dalšími poukázkami třetích stran, ani se slevami či promokódy. U vybraných programů je nutné hradit objednávku benefitním programem v plné výši. Dále nelze benefitní programy využít při čerpání a dokupu kreditu Allegria. Poukazy hrazené benefitním programem nelze vrátit, ani vyměnit za jiné zážitky a poukazy.

Platbu Benefity Plus zvolíte přímo v košíku při posledním kroku vaší objednávky, kde proběhne přesměrování na online platební bránu Benefit Plus.

Platit lze pomocí benefitního programu Benefity.cz, kdy při dokončování objednávky v košíku zvolte způsob platby "Benefity, a.s. - online brána". Systém vás následně vyzve k vyplnění čísla vaší Benefitní karty a příslušného PINu. Pokud na vaší Benefitní kartě nemáte dostatek kreditu, kontaktujte prosím telefonicky naši zákaznickou linku s připraveným číslem karty a PINem. S uhrazením části ceny vám pomůžeme a na zbytek ceny vám vystavíme fakturu, kterou uhradíte převodem.

Vaši objednávku můžete uhradit prostřednictvím cafeterie Sodexo, ke které máte Flexi Pass kartu založenou. V košíku zvolte způsob platby Sodexo Benefity. Na konci objednávky budete přesměrování do cafeterie, kde se k vašemu Sodexo účtu přihlásíte a platbu potvrdíte.

Platba pomocí Edenred cafeterie a Edenred Benefits Card zvolíte v posledním kroku vaší objednávky a budete přesměrováni na jejich platební bránu. K uskutečnění objednávky je nutné mít u daného programu dostatek kreditu.

UP Čr poukázky, Edenred poukázky nebo tištěné Sodexo passy nám společně s vyplněným formulářem (formulář stáhněte ZDE) zašlete poštou jako cenné psaní nebo je doručte osobně na naší centrálu na adrese Bělehradská 299/132, Praha 2. Vámi vyplněný formulář dále zpracujeme a ozveme se. V případě nedostatku kreditu na vaší FlexiPass/MultiPass kartě kontaktujte naše zákaznické centrum, kde vám pomůžeme s uhrazením části ceny přes FlexiPass/MultiPass kartu a na zbytek ceny vám vystavíme fakturu, kterou uhradíte převodem.

Poštou Balíkovna na adresu - do druhého dne

Poštou Balíkovna na adresu - do druhého dne

Dodání na uvedenou adresu obvykle následující pracovní den od odeslání objednávky.

Objednejte během pracovního dne do 14:00 a zážitek vám připravíme k odeslání ten samý den.

Platba předem nebo dobírkou.

Cena bez dobírky: 144 Kč

Cena s dobírkou: 174 Kč


Často se nás ptáte

1) Jak vytvořím rezervaci?

Připravte si číslo poukazu, které vyplníte na této stránce: https://mujpoukaz.firmanazazitky.cz/.

a) Zážitek zarezervujte přes rezervační kalendář U některých zážitků si můžete rovnou prohlédnout volné termíny. Jeden z nich si vyberete, vyplníte svoje kontaktní údaje a formulář odešlete. Tím vytvoříte závaznou rezervaci a její shrnutí dostanete následně do e-mailu.

b) Poptejte termín zážitku přes provozovatele U většiny poukazů si můžete vybrat, jestli si přejete poslat poptávku termínů přímo provozovateli zážitku nebo poptat termín přes Allegrii. Pokud si zvolíte rezervaci přes provozovatele zážitku, zadáte svůj preferovaný termín zážitku, doplníte své kontaktní údaje a formulář odešlete.

Provozovatel obdrží vaši poptávku termínu a bude vás kontaktovat, zda je vámi vybraný termín k dispozici, případně navrhne termíny jiné. Jakmile termín vyberete, provozovatel zážitku nás kontaktuje s vybraným datumem i časem vaší rezervace. Poté Vám zašleme potvrzení rezervace do e-mailu.

c) Poptejte termín přes Allegrii Pokud preferuje rezervaci termínu přes Allegrii (u některých zážitků ani jiná možnost není), zadejte preferovaný termín zážitku, své kontaktní údaje a vyplněný formulář odešlete. My následně u provozovatele zážitku prověříme dostupnost termínů a spojíme se s vámi pro potvrzení rezervace a ujasnění detailů. Na základě toho pošleme potvrzení o rezervaci na e-mail.

2) Jak mohu využít univerzální poukaz?

Připravte si číslo univerzálního poukazu a vyplňte ho do kolonky "Využití hodnotového poukazu" na této stránce: https://mujpoukaz.firmanazazitky.cz/.

Následně vyplníte své kontaktní údaje, automaticky se vám vytvoří registrace, na kterou se připíše kredit z hodnotového poukazu. Poté si vyberte zážitek a vložte ho do košíku.

Při vybírání způsobu platby zvolte možnost "kredit na účtu", ze kterého se částka následně strhne. Pokud vám nějaký kredit zbyde, můžete ho v rámci platnosti kreditu stejným způsobem dočerpat na další zážitek z naší nabídky.

Pokud vám nebude výše kreditu stačit, náš systém vypočte rozdíl v ceně a nabídne vám způsob úhrady doplatku (převodem nebo kartou online). Po dokončení objednávky vám zážitek pošleme e-mailem nebo v dárkovém balení na vaši adresu.

3) Mohu zážitek vyměnit?

Pokud byl zážitek koupen spolu se službu výměny zážitku, zadejte číslo poukazu na této stránce: https://mujpoukaz.firmanazazitky.cz/, kde si zážitek sami vyměníte.

Tato výhoda nemůže být dokoupena později a nelze ji pořídit ani k objednávkám, které jsou uhrazeny pomocí benefitních programů (např. Sodexo passy či poukázkami Edenred).

4) Za jak dlouho mi přijde poukaz?

Záleží na zvoleném způsobu dopravy.

E-mailem – okamžité doručení
Poštou doporučeně – obvykle během 2 dnů
Poštou Balík do ruky – do druhého dne
Vyzvednutí v Balíkovně – do druhého dne
Osobní vyzvednutí na naší centrále v Praze - ten samý den
Liftago po Praze - do 120 minut
Messenger po Praze – ten samý den
PPL – do druhého dne

5) Jak mohu využít benefitní poukazy?

Postupy uplatnění benefitních poukázek se mezi sebou liší. Není-li uvedeno jinak, platby přes benefitní programy lze kombinovat pouze s penězi. Nelze je kombinovat mezi sebou navzájem, s passy a dalšími poukázkami třetích stran, ani se slevami či promokódy. U vybraných programů je nutné hradit objednávku benefitním programem v plné výši. Dále nelze benefitní programy využít při čerpání a dokupu kreditu Allegria. Poukazy hrazené benefitním programem nelze vrátit, ani vyměnit za jiné zážitky a poukazy.

Platbu Benefity Plus zvolíte přímo v košíku při posledním kroku vaší objednávky, kde proběhne přesměrování na online platební bránu Benefit Plus.

Platit lze pomocí benefitního programu Benefity.cz, kdy při dokončování objednávky v košíku zvolte způsob platby "Benefity, a.s. - online brána". Systém vás následně vyzve k vyplnění čísla vaší Benefitní karty a příslušného PINu. Pokud na vaší Benefitní kartě nemáte dostatek kreditu, kontaktujte prosím telefonicky naši zákaznickou linku s připraveným číslem karty a PINem. S uhrazením části ceny vám pomůžeme a na zbytek ceny vám vystavíme fakturu, kterou uhradíte převodem.

Vaši objednávku můžete uhradit prostřednictvím cafeterie Sodexo, ke které máte Flexi Pass kartu založenou. V košíku zvolte způsob platby Sodexo Benefity. Na konci objednávky budete přesměrování do cafeterie, kde se k vašemu Sodexo účtu přihlásíte a platbu potvrdíte.

Platba pomocí Edenred cafeterie a Edenred Benefits Card zvolíte v posledním kroku vaší objednávky a budete přesměrováni na jejich platební bránu. K uskutečnění objednávky je nutné mít u daného programu dostatek kreditu.

UP Čr poukázky, Edenred poukázky nebo tištěné Sodexo passy nám společně s vyplněným formulářem (formulář stáhněte ZDE) zašlete poštou jako cenné psaní nebo je doručte osobně na naší centrálu na adrese Bělehradská 299/132, Praha 2. Vámi vyplněný formulář dále zpracujeme a ozveme se. V případě nedostatku kreditu na vaší FlexiPass/MultiPass kartě kontaktujte naše zákaznické centrum, kde vám pomůžeme s uhrazením části ceny přes FlexiPass/MultiPass kartu a na zbytek ceny vám vystavíme fakturu, kterou uhradíte převodem.

Poštou doporučeně - obvykle během 2 dnů

Poštou doporučeně - obvykle během 2 dnů

Dodání na uvedenou adresu obvykle do 2 pracovních dní od odeslání objednávky.

Objednejte během pracovního dne do 14:00 a zážitek vám připravíme k odeslání ten samý den.

Platba předem nebo dobírkou.

Cena bez dobírky: 79 Kč

Cena s dobírkou: 109 Kč


Často se nás ptáte

1) Jak vytvořím rezervaci?

Připravte si číslo poukazu, které vyplníte na této stránce: https://mujpoukaz.firmanazazitky.cz/.

a) Zážitek zarezervujte přes rezervační kalendář U některých zážitků si můžete rovnou prohlédnout volné termíny. Jeden z nich si vyberete, vyplníte svoje kontaktní údaje a formulář odešlete. Tím vytvoříte závaznou rezervaci a její shrnutí dostanete následně do e-mailu.

b) Poptejte termín zážitku přes provozovatele U většiny poukazů si můžete vybrat, jestli si přejete poslat poptávku termínů přímo provozovateli zážitku nebo poptat termín přes Allegrii. Pokud si zvolíte rezervaci přes provozovatele zážitku, zadáte svůj preferovaný termín zážitku, doplníte své kontaktní údaje a formulář odešlete.

Provozovatel obdrží vaši poptávku termínu a bude vás kontaktovat, zda je vámi vybraný termín k dispozici, případně navrhne termíny jiné. Jakmile termín vyberete, provozovatel zážitku nás kontaktuje s vybraným datumem i časem vaší rezervace. Poté Vám zašleme potvrzení rezervace do e-mailu.

c) Poptejte termín přes Allegrii Pokud preferuje rezervaci termínu přes Allegrii (u některých zážitků ani jiná možnost není), zadejte preferovaný termín zážitku, své kontaktní údaje a vyplněný formulář odešlete. My následně u provozovatele zážitku prověříme dostupnost termínů a spojíme se s vámi pro potvrzení rezervace a ujasnění detailů. Na základě toho pošleme potvrzení o rezervaci na e-mail.

2) Jak mohu využít univerzální poukaz?

Připravte si číslo univerzálního poukazu a vyplňte ho do kolonky "Využití hodnotového poukazu" na této stránce: https://mujpoukaz.firmanazazitky.cz/.

Následně vyplníte své kontaktní údaje, automaticky se vám vytvoří registrace, na kterou se připíše kredit z hodnotového poukazu. Poté si vyberte zážitek a vložte ho do košíku.

Při vybírání způsobu platby zvolte možnost "kredit na účtu", ze kterého se částka následně strhne. Pokud vám nějaký kredit zbyde, můžete ho v rámci platnosti kreditu stejným způsobem dočerpat na další zážitek z naší nabídky.

Pokud vám nebude výše kreditu stačit, náš systém vypočte rozdíl v ceně a nabídne vám způsob úhrady doplatku (převodem nebo kartou online). Po dokončení objednávky vám zážitek pošleme e-mailem nebo v dárkovém balení na vaši adresu.

3) Mohu zážitek vyměnit?

Pokud byl zážitek koupen spolu se službu výměny zážitku, zadejte číslo poukazu na této stránce: https://mujpoukaz.firmanazazitky.cz/, kde si zážitek sami vyměníte.

Tato výhoda nemůže být dokoupena později a nelze ji pořídit ani k objednávkám, které jsou uhrazeny pomocí benefitních programů (např. Sodexo passy či poukázkami Edenred).

4) Za jak dlouho mi přijde poukaz?

Záleží na zvoleném způsobu dopravy.

E-mailem – okamžité doručení
Poštou doporučeně – obvykle během 2 dnů
Poštou Balík do ruky – do druhého dne
Vyzvednutí v Balíkovně – do druhého dne
Osobní vyzvednutí na naší centrále v Praze - ten samý den
Liftago po Praze - do 120 minut
Messenger po Praze – ten samý den
PPL – do druhého dne

5) Jak mohu využít benefitní poukazy?

Postupy uplatnění benefitních poukázek se mezi sebou liší. Není-li uvedeno jinak, platby přes benefitní programy lze kombinovat pouze s penězi. Nelze je kombinovat mezi sebou navzájem, s passy a dalšími poukázkami třetích stran, ani se slevami či promokódy. U vybraných programů je nutné hradit objednávku benefitním programem v plné výši. Dále nelze benefitní programy využít při čerpání a dokupu kreditu Allegria. Poukazy hrazené benefitním programem nelze vrátit, ani vyměnit za jiné zážitky a poukazy.

Platbu Benefity Plus zvolíte přímo v košíku při posledním kroku vaší objednávky, kde proběhne přesměrování na online platební bránu Benefit Plus.

Platit lze pomocí benefitního programu Benefity.cz, kdy při dokončování objednávky v košíku zvolte způsob platby "Benefity, a.s. - online brána". Systém vás následně vyzve k vyplnění čísla vaší Benefitní karty a příslušného PINu. Pokud na vaší Benefitní kartě nemáte dostatek kreditu, kontaktujte prosím telefonicky naši zákaznickou linku s připraveným číslem karty a PINem. S uhrazením části ceny vám pomůžeme a na zbytek ceny vám vystavíme fakturu, kterou uhradíte převodem.

Vaši objednávku můžete uhradit prostřednictvím cafeterie Sodexo, ke které máte Flexi Pass kartu založenou. V košíku zvolte způsob platby Sodexo Benefity. Na konci objednávky budete přesměrování do cafeterie, kde se k vašemu Sodexo účtu přihlásíte a platbu potvrdíte.

Platba pomocí Edenred cafeterie a Edenred Benefits Card zvolíte v posledním kroku vaší objednávky a budete přesměrováni na jejich platební bránu. K uskutečnění objednávky je nutné mít u daného programu dostatek kreditu.

UP Čr poukázky, Edenred poukázky nebo tištěné Sodexo passy nám společně s vyplněným formulářem (formulář stáhněte ZDE) zašlete poštou jako cenné psaní nebo je doručte osobně na naší centrálu na adrese Bělehradská 299/132, Praha 2. Vámi vyplněný formulář dále zpracujeme a ozveme se. V případě nedostatku kreditu na vaší FlexiPass/MultiPass kartě kontaktujte naše zákaznické centrum, kde vám pomůžeme s uhrazením části ceny přes FlexiPass/MultiPass kartu a na zbytek ceny vám vystavíme fakturu, kterou uhradíte převodem.

Liftago po Praze - do 120 minut

Liftago po Praze - do 120 minut

Pokud dárek potřebujete rychle a nejlépe rovnou zabalený. Zvolte dopravu přes Liftago, doručí váš dárek do 120 minut. Lze využít pouze pro objednávky doručované na pražskou adresu a odeslané v pracovních dnech během 9:00 - 16:30.

Platba je možná pouze on-line na našem webu.

Cena: 279 Kč


Často se nás ptáte

1) Jak vytvořím rezervaci?

Připravte si číslo poukazu, které vyplníte na této stránce: https://mujpoukaz.firmanazazitky.cz/.

a) Zážitek zarezervujte přes rezervační kalendář U některých zážitků si můžete rovnou prohlédnout volné termíny. Jeden z nich si vyberete, vyplníte svoje kontaktní údaje a formulář odešlete. Tím vytvoříte závaznou rezervaci a její shrnutí dostanete následně do e-mailu.

b) Poptejte termín zážitku přes provozovatele U většiny poukazů si můžete vybrat, jestli si přejete poslat poptávku termínů přímo provozovateli zážitku nebo poptat termín přes Allegrii. Pokud si zvolíte rezervaci přes provozovatele zážitku, zadáte svůj preferovaný termín zážitku, doplníte své kontaktní údaje a formulář odešlete.

Provozovatel obdrží vaši poptávku termínu a bude vás kontaktovat, zda je vámi vybraný termín k dispozici, případně navrhne termíny jiné. Jakmile termín vyberete, provozovatel zážitku nás kontaktuje s vybraným datumem i časem vaší rezervace. Poté Vám zašleme potvrzení rezervace do e-mailu.

c) Poptejte termín přes Allegrii Pokud preferuje rezervaci termínu přes Allegrii (u některých zážitků ani jiná možnost není), zadejte preferovaný termín zážitku, své kontaktní údaje a vyplněný formulář odešlete. My následně u provozovatele zážitku prověříme dostupnost termínů a spojíme se s vámi pro potvrzení rezervace a ujasnění detailů. Na základě toho pošleme potvrzení o rezervaci na e-mail.

2) Jak mohu využít univerzální poukaz?

Připravte si číslo univerzálního poukazu a vyplňte ho do kolonky "Využití hodnotového poukazu" na této stránce: https://mujpoukaz.firmanazazitky.cz/.

Následně vyplníte své kontaktní údaje, automaticky se vám vytvoří registrace, na kterou se připíše kredit z hodnotového poukazu. Poté si vyberte zážitek a vložte ho do košíku.

Při vybírání způsobu platby zvolte možnost "kredit na účtu", ze kterého se částka následně strhne. Pokud vám nějaký kredit zbyde, můžete ho v rámci platnosti kreditu stejným způsobem dočerpat na další zážitek z naší nabídky.

Pokud vám nebude výše kreditu stačit, náš systém vypočte rozdíl v ceně a nabídne vám způsob úhrady doplatku (převodem nebo kartou online). Po dokončení objednávky vám zážitek pošleme e-mailem nebo v dárkovém balení na vaši adresu.

3) Mohu zážitek vyměnit?

Pokud byl zážitek koupen spolu se službu výměny zážitku, zadejte číslo poukazu na této stránce: https://mujpoukaz.firmanazazitky.cz/, kde si zážitek sami vyměníte.

Tato výhoda nemůže být dokoupena později a nelze ji pořídit ani k objednávkám, které jsou uhrazeny pomocí benefitních programů (např. Sodexo passy či poukázkami Edenred).

4) Za jak dlouho mi přijde poukaz?

Záleží na zvoleném způsobu dopravy.

E-mailem – okamžité doručení
Poštou doporučeně – obvykle během 2 dnů
Poštou Balík do ruky – do druhého dne
Vyzvednutí v Balíkovně – do druhého dne
Osobní vyzvednutí na naší centrále v Praze - ten samý den
Liftago po Praze - do 120 minut
Messenger po Praze – ten samý den
PPL – do druhého dne

5) Jak mohu využít benefitní poukazy?

Postupy uplatnění benefitních poukázek se mezi sebou liší. Není-li uvedeno jinak, platby přes benefitní programy lze kombinovat pouze s penězi. Nelze je kombinovat mezi sebou navzájem, s passy a dalšími poukázkami třetích stran, ani se slevami či promokódy. U vybraných programů je nutné hradit objednávku benefitním programem v plné výši. Dále nelze benefitní programy využít při čerpání a dokupu kreditu Allegria. Poukazy hrazené benefitním programem nelze vrátit, ani vyměnit za jiné zážitky a poukazy.

Platbu Benefity Plus zvolíte přímo v košíku při posledním kroku vaší objednávky, kde proběhne přesměrování na online platební bránu Benefit Plus.

Platit lze pomocí benefitního programu Benefity.cz, kdy při dokončování objednávky v košíku zvolte způsob platby "Benefity, a.s. - online brána". Systém vás následně vyzve k vyplnění čísla vaší Benefitní karty a příslušného PINu. Pokud na vaší Benefitní kartě nemáte dostatek kreditu, kontaktujte prosím telefonicky naši zákaznickou linku s připraveným číslem karty a PINem. S uhrazením části ceny vám pomůžeme a na zbytek ceny vám vystavíme fakturu, kterou uhradíte převodem.

Vaši objednávku můžete uhradit prostřednictvím cafeterie Sodexo, ke které máte Flexi Pass kartu založenou. V košíku zvolte způsob platby Sodexo Benefity. Na konci objednávky budete přesměrování do cafeterie, kde se k vašemu Sodexo účtu přihlásíte a platbu potvrdíte.

Platba pomocí Edenred cafeterie a Edenred Benefits Card zvolíte v posledním kroku vaší objednávky a budete přesměrováni na jejich platební bránu. K uskutečnění objednávky je nutné mít u daného programu dostatek kreditu.

UP Čr poukázky, Edenred poukázky nebo tištěné Sodexo passy nám společně s vyplněným formulářem (formulář stáhněte ZDE) zašlete poštou jako cenné psaní nebo je doručte osobně na naší centrálu na adrese Bělehradská 299/132, Praha 2. Vámi vyplněný formulář dále zpracujeme a ozveme se. V případě nedostatku kreditu na vaší FlexiPass/MultiPass kartě kontaktujte naše zákaznické centrum, kde vám pomůžeme s uhrazením části ceny přes FlexiPass/MultiPass kartu a na zbytek ceny vám vystavíme fakturu, kterou uhradíte převodem.

Messenger po Praze - v konkrétní pracovní den

Messenger po Praze - v konkrétní pracovní den

Messenger doručuje pouze po Praze a to v konkrétní pracovní den. Čas doručení si zvolíte ve formuláři při dokončování objednávky v košíku. Je potřeba uvést časové rozmezí alespoň 3 hodin. Objednávku odešleme během naší provozní doby.

Platba je možná pouze on-line na našem webu.

Cena: 219 Kč


Často se nás ptáte

1) Jak vytvořím rezervaci?

Připravte si číslo poukazu, které vyplníte na této stránce: https://mujpoukaz.firmanazazitky.cz/.

a) Zážitek zarezervujte přes rezervační kalendář U některých zážitků si můžete rovnou prohlédnout volné termíny. Jeden z nich si vyberete, vyplníte svoje kontaktní údaje a formulář odešlete. Tím vytvoříte závaznou rezervaci a její shrnutí dostanete následně do e-mailu.

b) Poptejte termín zážitku přes provozovatele U většiny poukazů si můžete vybrat, jestli si přejete poslat poptávku termínů přímo provozovateli zážitku nebo poptat termín přes Allegrii. Pokud si zvolíte rezervaci přes provozovatele zážitku, zadáte svůj preferovaný termín zážitku, doplníte své kontaktní údaje a formulář odešlete.

Provozovatel obdrží vaši poptávku termínu a bude vás kontaktovat, zda je vámi vybraný termín k dispozici, případně navrhne termíny jiné. Jakmile termín vyberete, provozovatel zážitku nás kontaktuje s vybraným datumem i časem vaší rezervace. Poté Vám zašleme potvrzení rezervace do e-mailu.

c) Poptejte termín přes Allegrii Pokud preferuje rezervaci termínu přes Allegrii (u některých zážitků ani jiná možnost není), zadejte preferovaný termín zážitku, své kontaktní údaje a vyplněný formulář odešlete. My následně u provozovatele zážitku prověříme dostupnost termínů a spojíme se s vámi pro potvrzení rezervace a ujasnění detailů. Na základě toho pošleme potvrzení o rezervaci na e-mail.

2) Jak mohu využít univerzální poukaz?

Připravte si číslo univerzálního poukazu a vyplňte ho do kolonky "Využití hodnotového poukazu" na této stránce: https://mujpoukaz.firmanazazitky.cz/.

Následně vyplníte své kontaktní údaje, automaticky se vám vytvoří registrace, na kterou se připíše kredit z hodnotového poukazu. Poté si vyberte zážitek a vložte ho do košíku.

Při vybírání způsobu platby zvolte možnost "kredit na účtu", ze kterého se částka následně strhne. Pokud vám nějaký kredit zbyde, můžete ho v rámci platnosti kreditu stejným způsobem dočerpat na další zážitek z naší nabídky.

Pokud vám nebude výše kreditu stačit, náš systém vypočte rozdíl v ceně a nabídne vám způsob úhrady doplatku (převodem nebo kartou online). Po dokončení objednávky vám zážitek pošleme e-mailem nebo v dárkovém balení na vaši adresu.

3) Mohu zážitek vyměnit?

Pokud byl zážitek koupen spolu se službu výměny zážitku, zadejte číslo poukazu na této stránce: https://mujpoukaz.firmanazazitky.cz/, kde si zážitek sami vyměníte.

Tato výhoda nemůže být dokoupena později a nelze ji pořídit ani k objednávkám, které jsou uhrazeny pomocí benefitních programů (např. Sodexo passy či poukázkami Edenred).

4) Za jak dlouho mi přijde poukaz?

Záleží na zvoleném způsobu dopravy.

E-mailem – okamžité doručení
Poštou doporučeně – obvykle během 2 dnů
Poštou Balík do ruky – do druhého dne
Vyzvednutí v Balíkovně – do druhého dne
Osobní vyzvednutí na naší centrále v Praze - ten samý den
Liftago po Praze - do 120 minut
Messenger po Praze – ten samý den
PPL – do druhého dne

5) Jak mohu využít benefitní poukazy?

Postupy uplatnění benefitních poukázek se mezi sebou liší. Není-li uvedeno jinak, platby přes benefitní programy lze kombinovat pouze s penězi. Nelze je kombinovat mezi sebou navzájem, s passy a dalšími poukázkami třetích stran, ani se slevami či promokódy. U vybraných programů je nutné hradit objednávku benefitním programem v plné výši. Dále nelze benefitní programy využít při čerpání a dokupu kreditu Allegria. Poukazy hrazené benefitním programem nelze vrátit, ani vyměnit za jiné zážitky a poukazy.

Platbu Benefity Plus zvolíte přímo v košíku při posledním kroku vaší objednávky, kde proběhne přesměrování na online platební bránu Benefit Plus.

Platit lze pomocí benefitního programu Benefity.cz, kdy při dokončování objednávky v košíku zvolte způsob platby "Benefity, a.s. - online brána". Systém vás následně vyzve k vyplnění čísla vaší Benefitní karty a příslušného PINu. Pokud na vaší Benefitní kartě nemáte dostatek kreditu, kontaktujte prosím telefonicky naši zákaznickou linku s připraveným číslem karty a PINem. S uhrazením části ceny vám pomůžeme a na zbytek ceny vám vystavíme fakturu, kterou uhradíte převodem.

Vaši objednávku můžete uhradit prostřednictvím cafeterie Sodexo, ke které máte Flexi Pass kartu založenou. V košíku zvolte způsob platby Sodexo Benefity. Na konci objednávky budete přesměrování do cafeterie, kde se k vašemu Sodexo účtu přihlásíte a platbu potvrdíte.

Platba pomocí Edenred cafeterie a Edenred Benefits Card zvolíte v posledním kroku vaší objednávky a budete přesměrováni na jejich platební bránu. K uskutečnění objednávky je nutné mít u daného programu dostatek kreditu.

UP Čr poukázky, Edenred poukázky nebo tištěné Sodexo passy nám společně s vyplněným formulářem (formulář stáhněte ZDE) zašlete poštou jako cenné psaní nebo je doručte osobně na naší centrálu na adrese Bělehradská 299/132, Praha 2. Vámi vyplněný formulář dále zpracujeme a ozveme se. V případě nedostatku kreditu na vaší FlexiPass/MultiPass kartě kontaktujte naše zákaznické centrum, kde vám pomůžeme s uhrazením části ceny přes FlexiPass/MultiPass kartu a na zbytek ceny vám vystavíme fakturu, kterou uhradíte převodem.

Doručení mimo ČR

Doručení mimo ČR

Uvedené ceny za doručení platí pro Českou republiku. Pokud si přejete balíček doručit do jiné země, kontaktujte prosím naše klientské centrum.


Často se nás ptáte

1) Jak vytvořím rezervaci?

Připravte si číslo poukazu, které vyplníte na této stránce: https://mujpoukaz.firmanazazitky.cz/.

a) Zážitek zarezervujte přes rezervační kalendář U některých zážitků si můžete rovnou prohlédnout volné termíny. Jeden z nich si vyberete, vyplníte svoje kontaktní údaje a formulář odešlete. Tím vytvoříte závaznou rezervaci a její shrnutí dostanete následně do e-mailu.

b) Poptejte termín zážitku přes provozovatele U většiny poukazů si můžete vybrat, jestli si přejete poslat poptávku termínů přímo provozovateli zážitku nebo poptat termín přes Allegrii. Pokud si zvolíte rezervaci přes provozovatele zážitku, zadáte svůj preferovaný termín zážitku, doplníte své kontaktní údaje a formulář odešlete.

Provozovatel obdrží vaši poptávku termínu a bude vás kontaktovat, zda je vámi vybraný termín k dispozici, případně navrhne termíny jiné. Jakmile termín vyberete, provozovatel zážitku nás kontaktuje s vybraným datumem i časem vaší rezervace. Poté Vám zašleme potvrzení rezervace do e-mailu.

c) Poptejte termín přes Allegrii Pokud preferuje rezervaci termínu přes Allegrii (u některých zážitků ani jiná možnost není), zadejte preferovaný termín zážitku, své kontaktní údaje a vyplněný formulář odešlete. My následně u provozovatele zážitku prověříme dostupnost termínů a spojíme se s vámi pro potvrzení rezervace a ujasnění detailů. Na základě toho pošleme potvrzení o rezervaci na e-mail.

2) Jak mohu využít univerzální poukaz?

Připravte si číslo univerzálního poukazu a vyplňte ho do kolonky "Využití hodnotového poukazu" na této stránce: https://mujpoukaz.firmanazazitky.cz/.

Následně vyplníte své kontaktní údaje, automaticky se vám vytvoří registrace, na kterou se připíše kredit z hodnotového poukazu. Poté si vyberte zážitek a vložte ho do košíku.

Při vybírání způsobu platby zvolte možnost "kredit na účtu", ze kterého se částka následně strhne. Pokud vám nějaký kredit zbyde, můžete ho v rámci platnosti kreditu stejným způsobem dočerpat na další zážitek z naší nabídky.

Pokud vám nebude výše kreditu stačit, náš systém vypočte rozdíl v ceně a nabídne vám způsob úhrady doplatku (převodem nebo kartou online). Po dokončení objednávky vám zážitek pošleme e-mailem nebo v dárkovém balení na vaši adresu.

3) Mohu zážitek vyměnit?

Pokud byl zážitek koupen spolu se službu výměny zážitku, zadejte číslo poukazu na této stránce: https://mujpoukaz.firmanazazitky.cz/, kde si zážitek sami vyměníte.

Tato výhoda nemůže být dokoupena později a nelze ji pořídit ani k objednávkám, které jsou uhrazeny pomocí benefitních programů (např. Sodexo passy či poukázkami Edenred).

4) Za jak dlouho mi přijde poukaz?

Záleží na zvoleném způsobu dopravy.

E-mailem – okamžité doručení
Poštou doporučeně – obvykle během 2 dnů
Poštou Balík do ruky – do druhého dne
Vyzvednutí v Balíkovně – do druhého dne
Osobní vyzvednutí na naší centrále v Praze - ten samý den
Liftago po Praze - do 120 minut
Messenger po Praze – ten samý den
PPL – do druhého dne

5) Jak mohu využít benefitní poukazy?

Postupy uplatnění benefitních poukázek se mezi sebou liší. Není-li uvedeno jinak, platby přes benefitní programy lze kombinovat pouze s penězi. Nelze je kombinovat mezi sebou navzájem, s passy a dalšími poukázkami třetích stran, ani se slevami či promokódy. U vybraných programů je nutné hradit objednávku benefitním programem v plné výši. Dále nelze benefitní programy využít při čerpání a dokupu kreditu Allegria. Poukazy hrazené benefitním programem nelze vrátit, ani vyměnit za jiné zážitky a poukazy.

Platbu Benefity Plus zvolíte přímo v košíku při posledním kroku vaší objednávky, kde proběhne přesměrování na online platební bránu Benefit Plus.

Platit lze pomocí benefitního programu Benefity.cz, kdy při dokončování objednávky v košíku zvolte způsob platby "Benefity, a.s. - online brána". Systém vás následně vyzve k vyplnění čísla vaší Benefitní karty a příslušného PINu. Pokud na vaší Benefitní kartě nemáte dostatek kreditu, kontaktujte prosím telefonicky naši zákaznickou linku s připraveným číslem karty a PINem. S uhrazením části ceny vám pomůžeme a na zbytek ceny vám vystavíme fakturu, kterou uhradíte převodem.

Vaši objednávku můžete uhradit prostřednictvím cafeterie Sodexo, ke které máte Flexi Pass kartu založenou. V košíku zvolte způsob platby Sodexo Benefity. Na konci objednávky budete přesměrování do cafeterie, kde se k vašemu Sodexo účtu přihlásíte a platbu potvrdíte.

Platba pomocí Edenred cafeterie a Edenred Benefits Card zvolíte v posledním kroku vaší objednávky a budete přesměrováni na jejich platební bránu. K uskutečnění objednávky je nutné mít u daného programu dostatek kreditu.

UP Čr poukázky, Edenred poukázky nebo tištěné Sodexo passy nám společně s vyplněným formulářem (formulář stáhněte ZDE) zašlete poštou jako cenné psaní nebo je doručte osobně na naší centrálu na adrese Bělehradská 299/132, Praha 2. Vámi vyplněný formulář dále zpracujeme a ozveme se. V případě nedostatku kreditu na vaší FlexiPass/MultiPass kartě kontaktujte naše zákaznické centrum, kde vám pomůžeme s uhrazením části ceny přes FlexiPass/MultiPass kartu a na zbytek ceny vám vystavíme fakturu, kterou uhradíte převodem.

PPL - do druhého dne

Balíček je obvykle doručen na uvedenou adresu následující pracovní den od odeslání objednávky.

Pokud objednávku stihnete vytvořit během pracovního dne do 12:00 a zážitek vám předáme dopravci ještě ten samý den. Doba vyzvednutí zásilky přepravcem je závislá na možnostech přepravní služby PPL.

Platba předem nebo dobírkou.

Cena bez dobírky: 109 Kč

Cena s dobírkou: 139 Kč


Často se nás ptáte

1) Jak vytvořím rezervaci?

Připravte si číslo poukazu, které vyplníte na této stránce: https://mujpoukaz.firmanazazitky.cz/.

a) Zážitek zarezervujte přes rezervační kalendář U některých zážitků si můžete rovnou prohlédnout volné termíny. Jeden z nich si vyberete, vyplníte svoje kontaktní údaje a formulář odešlete. Tím vytvoříte závaznou rezervaci a její shrnutí dostanete následně do e-mailu.

b) Poptejte termín zážitku přes provozovatele U většiny poukazů si můžete vybrat, jestli si přejete poslat poptávku termínů přímo provozovateli zážitku nebo poptat termín přes Allegrii. Pokud si zvolíte rezervaci přes provozovatele zážitku, zadáte svůj preferovaný termín zážitku, doplníte své kontaktní údaje a formulář odešlete.

Provozovatel obdrží vaši poptávku termínu a bude vás kontaktovat, zda je vámi vybraný termín k dispozici, případně navrhne termíny jiné. Jakmile termín vyberete, provozovatel zážitku nás kontaktuje s vybraným datumem i časem vaší rezervace. Poté Vám zašleme potvrzení rezervace do e-mailu.

c) Poptejte termín přes Allegrii Pokud preferuje rezervaci termínu přes Allegrii (u některých zážitků ani jiná možnost není), zadejte preferovaný termín zážitku, své kontaktní údaje a vyplněný formulář odešlete. My následně u provozovatele zážitku prověříme dostupnost termínů a spojíme se s vámi pro potvrzení rezervace a ujasnění detailů. Na základě toho pošleme potvrzení o rezervaci na e-mail.

2) Jak mohu využít univerzální poukaz?

Připravte si číslo univerzálního poukazu a vyplňte ho do kolonky "Využití hodnotového poukazu" na této stránce: https://mujpoukaz.firmanazazitky.cz/.

Následně vyplníte své kontaktní údaje, automaticky se vám vytvoří registrace, na kterou se připíše kredit z hodnotového poukazu. Poté si vyberte zážitek a vložte ho do košíku.

Při vybírání způsobu platby zvolte možnost "kredit na účtu", ze kterého se částka následně strhne. Pokud vám nějaký kredit zbyde, můžete ho v rámci platnosti kreditu stejným způsobem dočerpat na další zážitek z naší nabídky.

Pokud vám nebude výše kreditu stačit, náš systém vypočte rozdíl v ceně a nabídne vám způsob úhrady doplatku (převodem nebo kartou online). Po dokončení objednávky vám zážitek pošleme e-mailem nebo v dárkovém balení na vaši adresu.

3) Mohu zážitek vyměnit?

Pokud byl zážitek koupen spolu se službu výměny zážitku, zadejte číslo poukazu na této stránce: https://mujpoukaz.firmanazazitky.cz/, kde si zážitek sami vyměníte.

Tato výhoda nemůže být dokoupena později a nelze ji pořídit ani k objednávkám, které jsou uhrazeny pomocí benefitních programů (např. Sodexo passy či poukázkami Edenred).

4) Za jak dlouho mi přijde poukaz?

Záleží na zvoleném způsobu dopravy.

E-mailem – okamžité doručení
Poštou doporučeně – obvykle během 2 dnů
Poštou Balík do ruky – do druhého dne
Vyzvednutí v Balíkovně – do druhého dne
Osobní vyzvednutí na naší centrále v Praze - ten samý den
Liftago po Praze - do 120 minut
Messenger po Praze – ten samý den
PPL – do druhého dne

5) Jak mohu využít benefitní poukazy?

Postupy uplatnění benefitních poukázek se mezi sebou liší. Není-li uvedeno jinak, platby přes benefitní programy lze kombinovat pouze s penězi. Nelze je kombinovat mezi sebou navzájem, s passy a dalšími poukázkami třetích stran, ani se slevami či promokódy. U vybraných programů je nutné hradit objednávku benefitním programem v plné výši. Dále nelze benefitní programy využít při čerpání a dokupu kreditu Allegria. Poukazy hrazené benefitním programem nelze vrátit, ani vyměnit za jiné zážitky a poukazy.

Platbu Benefity Plus zvolíte přímo v košíku při posledním kroku vaší objednávky, kde proběhne přesměrování na online platební bránu Benefit Plus.

Platit lze pomocí benefitního programu Benefity.cz, kdy při dokončování objednávky v košíku zvolte způsob platby "Benefity, a.s. - online brána". Systém vás následně vyzve k vyplnění čísla vaší Benefitní karty a příslušného PINu. Pokud na vaší Benefitní kartě nemáte dostatek kreditu, kontaktujte prosím telefonicky naši zákaznickou linku s připraveným číslem karty a PINem. S uhrazením části ceny vám pomůžeme a na zbytek ceny vám vystavíme fakturu, kterou uhradíte převodem.

Vaši objednávku můžete uhradit prostřednictvím cafeterie Sodexo, ke které máte Flexi Pass kartu založenou. V košíku zvolte způsob platby Sodexo Benefity. Na konci objednávky budete přesměrování do cafeterie, kde se k vašemu Sodexo účtu přihlásíte a platbu potvrdíte.

Platba pomocí Edenred cafeterie a Edenred Benefits Card zvolíte v posledním kroku vaší objednávky a budete přesměrováni na jejich platební bránu. K uskutečnění objednávky je nutné mít u daného programu dostatek kreditu.

UP Čr poukázky, Edenred poukázky nebo tištěné Sodexo passy nám společně s vyplněným formulářem (formulář stáhněte ZDE) zašlete poštou jako cenné psaní nebo je doručte osobně na naší centrálu na adrese Bělehradská 299/132, Praha 2. Vámi vyplněný formulář dále zpracujeme a ozveme se. V případě nedostatku kreditu na vaší FlexiPass/MultiPass kartě kontaktujte naše zákaznické centrum, kde vám pomůžeme s uhrazením části ceny přes FlexiPass/MultiPass kartu a na zbytek ceny vám vystavíme fakturu, kterou uhradíte převodem.

Podobná témata

Dárkové balení

Dotáhněte darování zážitku k dokonalosti. Zabalte ho do krásné dárkové krabičky, ke které můžete přidat i osobní věnování.

Garance nejlepší ceny

Označení garance nejlepší ceny zaručuje, že u nás dlouhodobě nakoupíte zážitky za stejné nebo dokonce lepší ceny než u jejich přímých poskytovatelů. V případě, že byste zážitek našli někde jinde levněji, cenový rozdíl okamžitě srovnáme.

Způsoby platby

Způsobů platby vámi vybraného zážitku máme na výběr několik. Vyberte si takový, který vám bude vyhovovat nejvíce.



Kontaktujte nás

Máte dotaz, doporučení nebo sdělení, které bychom si neměli nechat ujít? Pište nebo volejte.

Zavolejte nám +420 222 316 957

Každý pracovní den 9.00–16.30 hod.

Odebírejte newsletter

Odebírejte náš newsletter a získejte s předstihem nabídku novinek a další výhody.

Odesláním vašeho e-mailu souhlasíte se zpracováním osobních údajů.


Naše zážitky jsou dárky na celý život

V Allegrii věříme, že zážitkové dárky jsou tou nejlepší volbou, pokud hledáte originální dárek pro své blízké. Darujte zážitek k narozeninám nebo jiné významné příležitosti a přineste radost do života svých blízkých.

V naší široké nabídce zážitkových dárků naleznete různé kategorie, jako jsou například adrenalinové zážitky, kulturní zážitky, wellness a relax, gastronomické zážitky a mnoho dalších. Věříme, že v naší nabídce najdete ten správný zážitek jako dárek pro vaše blízké, který se jim navždy vryje do paměti.

Nezáleží na tom, zda hledáte zážitek pro muže, ženy, páry nebo rodiny, v naší nabídce najdete něco pro každého. U nás si můžete vybrat například romantický pobyt v lázních, adrenalinový zážitek jako tandemový seskok padákem, nebo třeba kurz vaření s šéfkuchařem. Darováním zážitkových dárků přinášíte nejen radost, ale i zážitky, na které budou vaši blízcí vzpomínat celý život.